سقوط ارزش معاملات بورس در هفته اخیر

Submitted by karkhane on

بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین آن 18 درصد کاهش یافت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 4 هزار و 682 میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به 4 هزار و 406 میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه ارزش معاملات خرد به 3 هزار و 898 میلیارد تومان افت کرد و روز سه‌شنبه به 4 هزار و 103 میلیارد تومان رسید. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، ارزش معاملات خرد 19 درصد ریزش کرد و به 3 هزار و 305 میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در 6 ماه اخیر است. 

شناسایی نمادهای پُرمعامله بورس در آخرین هفته اردیبهشت 1401

Submitted by karkhane on

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته اخیر شاهد افزایش ارزش معاملات خرد بورس بودیم. میانگین ارزش معاملات خرد بورس 7 هزار و 486 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 6 هزار و 539 میلیاردی هفته پیشین، رشد 14 درصدی داشته است. 

 

رونمایی از نمادهای پُرمعامله بورس /شستا صدرنشین شد

Submitted by karkhane on

 

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته اخیر شاهد ثبات میانگین ارزش معاملات خرد بورس بودیم. میانگین ارزش معاملات خرد بورس 5 هزار و 908 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 5 هزار و 904 میلیاردی هفته پیشین، رشد اندک 4 میلیارد تومانی -معادل 7 صدم درسد- داشته است. 

افت معاملات سهام در سومین هفته معاملاتی سال 1401

Submitted by karkhane on

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته اخیر شاهد کاهش میانگین ارزش معاملات خرد بورس بودیم. میانگین ارزش معاملات خرد بورس 5 هزار و 532 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 6 هزار و 664 میلیاردی هفته پیشین، افت 17 درصدی داشته است. 

 

رونق معاملات سهام در دومین هفته معاملاتی سال 1401

Submitted by karkhane on

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته اخیر شاهد افزایش میانگین ارزش معاملات خرد بورس بودیم. میانگین ارزش معاملات خرد بورس 6 هزار و 664 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 512 میلیاردی هفته پیشین، رشد 48 درصدی داشته است. 

دوشنبه سوری‌های بورس در سال 1400

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، در سال 1400 معاملات ثانویه اوراق بدهی دولتی در بازار سهام تهران رونق گرفت. خرید و فروش اوراق از جمله حواشی بورس در سال گذشته بود و محل اختلاف نظرهای زیادی بود. برخی‌ها رونق این اوراق را به سود اقتصاد ایران و به معنی تعمیق بازار سرمایه می‌دانستند و برخی نیز آن را موجب تضعیف بازار سهام و خروج پول از سهام شرکت‌ها قلمداد می‌کردند. 

رشد معاملات بورس در سال 1400 / دو نیمه متفاوت بازار سهام

Submitted by karkhane on

به گزارش اقتصادنیوز، در ماه‌های ابتدایی سال بورس با رکود نسبی مواجه بود و همزمان با نزول قیمت‌ها از ارزش معاملات خرد سهام نیز کاسته شد. بسیاری از سهامدارانی که دچار زیان شده و در بازار مانده بودند دست از خرید و فروش کشیدند و در انتظار به پایان رسیدن عمر دولت دوازدهم بودند.

 

با تغییر دولت و بهبود انتظارات قیمت‌های بازار رشد کردند و ارزش معاملات خرد نیز در ابتدای تابستان رشد قابل توجهی داشت. خصوصا در شهریور ارزش معاملات خرد سهام به بالاترین ارقام سال افزایش یافت. 

رشد 74 درصدی معاملات خُرد در بورس

Submitted by karkhane on

به گزارش اقتصادنیوز، در هفته اخیر شاهد افزایش میانگین ارزش معاملات خرد بورس بودیم. میانگین ارزش معاملات خرد بورس 4 هزار و 729  میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 2 هزار و 720 میلیاردی هفته پیشین، رشد 74 درصدی داشته است. 

 

رونق معاملات اوراق بدهی در بورس +نمودار

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل اقتصادنیوز، هفت روز کاری از معاملات بورس در اسفند ماه می‌گذرد. در 7 روز معاملاتی اخیر شاهد روند کاهشی ارزش معاملات خرد بورس بوده‌ایم. در این هفت روز میانگین ارزش معاملات خرد بورس 2 هزار و 944 میلیارد تومان بود. در حالی که در هفته گذشته ارزش معاملات خرد در ارقام بالاتر از 3 هزار میلیارد تومان قرار داشت، در سه روز کاری هفته اخیر به محدوده 2 هزار میلیارد تومانی نزول کرد.

 

رونق معاملات بورس در هفته اول اسفند 1400

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، در هفته اخیر شاهد افزایش میانگین ارزش معاملات خرد بورس بودیم. میانگین ارزش معاملات خرد بورس 3 هزار و 180 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 2 هزار و 767 میلیاردی هفته پیشین، رشد 15 درصدی داشته است. 

 

در این هفته کمترین رقم ارزش معاملات خرد به روز یکشنبه برمی‌گردد که ارزش معاملات خرد 2 هزار و 744 میلیارد تومان بود و بیشترین رقم هفته نیز در روز سه‌شنبه ثبت شد که به رقم 3 هزار و 538 میلیارد تومان بالغ شد. 

Subscribe to ارزش معاملات خرد