بایدها و نبایدهای قراردادهای آتی

Submitted by karkhane on

بر همین اساس در گفت و گویی که سلمان یزدانی کارشناس بازار مشتقه با اکوایران داشته ضمن اشاره به نکته یاد شده در خصوص نحوه توسعه این ابزار گفت: بهتر است که تعداد نمادهای آتی سهام در چند نماد محدود توسعه یابد. پس از آنکه بازار عمق پیدا کرد می شود تعداد نمادها را افزایش داد. نکته دیگر اما این است که تعداد بسترهای معاملاتی که آتی سهام را قابل معامله می کنند هم اکنون کم است.

او ادامه داد: این ابزار نسبت به اختیار معامله‌ها ریسک کمتری دارد. به طور کلی می توان در سال های آتی به افزایش مقبولیت و استفاده از این بازار امید داشت.


تغییرات هفتگی قراردادهای آتی در بورس کالا‌

Submitted by admin on

کالاخبر: معاملات هفته گذشته در بازار آتی بورس کالای ایران درحالی به پایان رسید که قیمت آخرین معاملات در تمامی قراردادهای آتی زعفران نگین و پوشال و زیره‌سبز با کاهش نسبت به آخرین قیمت تسویه روزانه به رنگ سرخ در آمد و سررسید آذرماه پسته فندقی تنها نمادی بود که با رنگ سبز معاملات خود را پایان داد.

برچسب‌ها

پیش‌نگر زعفران آتی یکشنبه (23 دی)

Submitted by admin on

دنیای بورس- محمد نجفی

اخبار تاثیرگذار بر بازار:

  • نرخ ارز در بازار آزاد روز گذشته روندی صعود را تجربه کرد و تا محدوده 11750 تومان هم پیشروی کرد اما در اواخر معاملات از این سطوح کمی عقب نشست. صبح امروز هنوز نر قابل اتکایی اعلام نشده است.
  • به گفته فعالان بازار قائنات روز گذشته برخی از انواع زعفران در بازارنقدی با افزایش قمیت مواجه شدند. برخی از معامله‌گران از احتمال تداوم افزایش قیمت‌ها در روزهای آتی سخن به میان می‌آورند.

اطلاعیه های بازار:

پیش‌نگر زعفران آتی دوشنبه (17 دی)

Submitted by admin on

دنیای بورس- محمد نجفی

اخبار تاثیرگذار بر بازار:

  • روز گذشته نرخ دلار در بازار آزاد تهران افزایش مختصری را تجربه کرد اما در نهایت در سطوح کمتر از 11 هزار تومان تثبیت شد. صبح امروز نرخ قابل اتکایی برای دلار اعلام نشده اما درهم امارات در سطوح پایین‌تر از 3 هزار تومان به فروش رسیده است.
  • به گفته فعالان بازار قائنات روندی باثبات بر معاملات نقدی زعفران حاکم شده و انواع مختلف این محصول تغییر قیمت قابل ذکری را پشت سرنگذاشته‌اند.

 

پیش‌نگر زعفران آتی یکشنبه (16 دی)

Submitted by admin on

دنیای بورس- محمد نجفی

اخبار تاثیرگذار بر بازار:

  • روز گذشته نرخ دلار در بازار آزاد تهران تغییر ملموسی را تجربه نکرد و در سطوح کمتر از 11 هزار تومان تثبیت شد. صبح امروز دلار هرات در قیمت 10570 تومان معامله شده و درهم امارات به قیمت 2930 تومان به فروش رسیده است.
  • به گفته فعالان بازار قائنات در آخرین معاملات نقدی زعفران قیمت‌ها تغییر اندکی را تجربه کرده و برخی از انواع زعفران به میزان مختصری گران شده‌اند.

 

اطلاعیه های بازار:

Subscribe to آتی