وصول ۱۰ هزار میلیاردی معوقات بانکی

Submitted by admin on

خبرگزاری صداوسیما: ذبیح‌اله خداییان، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در نشستی خبری اعلام کرد: پارسال بیش از ده هزار میلیارد تومان از معوقات بانکی از طریق واحد اجرایی این سازمان دریافت شد.

برچسب‌ها

تسهیلات، دوای درد خودروسازی است؟

Submitted by admin on

دنیای اقتصاد: آنچه مشخص است مشکلات کنونی نقدینگی خودروسازان و در کنار آن زیان انباشته ۱۱ هزار میلیاردی، با قرص‌های مسکنی همچون پرداخت تسهیلات چهار هزار میلیاردی به قطعه‌سازان نمی‌تواند سریعا چرخ تولید را بچرخاند و دولت باید به‌دنبال راه‌حل‌های اساسی و پایدارتری در این زمینه باشد. هرچند برای راه‌حل‌های اساسی برای تغییر مسیر خودروسازی کشور باید قبل از اعمال تحریم‌ها، تدبیر می‌شد؛ اما در شرایط کنونی نیز دولت می‌تواند دست‌کم از ازدیاد زیان و بدهی بیشتر خودروسازان به بانک‌ها و قطعه‌سازان ممانعت به عمل آورد.

برچسب‌ها

پیش‌بینی تولید قطعات خودرو تا پایان سال

Submitted by admin on

مهر: آرش محبی‌نژاد؛ عضو انجمن قطعه‌سازی ایران در گردهمایی قطعه سازان خودرو از سراسر کشور با بیان اینکه ۲۸۰ هزار نفر از ابتدای سال تاکنون، بیکار شده‌اند، گفت: ۱۳۰ هزار نفر تعدیل و ۱۵۰ هزار نفر تعلیق شده‌اند. به گفته ادامه این روند ممکن است توقف تولید قطعات خودرو را تا پایان سال به دنبال داشته باشد.

میزان بدهی خودروسازان به قطعه‌سازها؟

Submitted by admin on

دنیای اقتصاد: سال‌هاست قطعه‌سازان صحبت از طلب‌های سنگینی می‌کنند که به‌دلیل بدقولی خودروسازان، بیشتر و بیشتر انباشته می‌شوند و هرچند وقت یکبار، ارقام جدید و هنگفتی در این مورد بر سر زبان‌ها می‌افتد. از همان آغازین روزهایی که قطعه‌سازان بحث طلب از خودروسازان را مطرح کردند تا به امروز، همواره در مورد ارقام مطروحه، تشکیک وجود داشته و خودروسازان نیز معمولا زیر بار آن‌ها نرفته‌اند.

وعده جدید پرداخت بدهی داروسازان

Submitted by admin on

خبرگزاری صداوسیما: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در برنامه تیتر امشب درباره پرداخت داروخانه ها گفت: بابت مطالبات ارائه دهندگان خدمت به ویژه در بخش داروخانه و تجهیزات مصرفی پزشکی تدبیری شد و در جلسه ای با رئیس مجلس پیشنهادی از سوی وزارت بهداشت شد که به جلسه هماهنگی سران سه قوه رفت تا این مبلغ با اولویت شرکت‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی در اختیار ما قرار گیرد.

افزایش چک‌ برگشتی مشتریان « خساپا »

Submitted by admin on

محمد مهدی نظری در گفت‌وگو با «ایلنا» با اشاره به وضعیت سال گذشته و میزان زیان انباشته این شرکت تاکید دارد: با توجه به اتفاق‌های رخ داده در سال جاری و استقبالی که از محصول‌های سایپا در سال جاری اتفاق افتاد انتظار بر این است وضعیت امسال گروه سایپا در مورد زیاد انباشته به مراتب بهتر از سال گذشته باشد.

البته با توجه به این تغییر مالی در ترازنامه گروه سایپا می‌توان گفت عملکرد امسال سایپا موفقیت‌آمیز بود.

کاهش مطالبات معوق « ومهر »

Submitted by admin on

جعفر صفایی مزید؛ معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد در نشست هم‌اندیشی روسای شعب استان مرکزی با اشاره به مقوله مطالبات از کاهش معوقه‌ها و دارایی‌های سمی بانک خبر داد و گفت: اقدام‌های قابل‌توجهی صورت گرفته که امید است با اعتبارسنجی دقیق و مناسب و توافق‌ها و مذاکره سازنده با مشتریان این روند همچنان ادامه داشته باشد. صحبت‌های صفایی در حالی منتشر شده که این بانک امروز در آگهی اعلان «دنیای اقتصاد»، جزییات مزایده جدید املاک مازاد خود را به طور رسمی اعلام کند.

میزان مطالبات معوق « وسرمد »

Submitted by admin on

اسماعیل دلفراز در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» درباره همکاری با سهامداران عمده بیمه سرمد مانند بانک صادرات یادآور شد: آمارها نشان می‌دهد تقریبا ۵۰ درصد پرتفوی بیمه سرمد از منشا سهامداری تولید شده و ۵۰ درصد دیگر از طریق بازاریابی و جذب بیمه‌های خُرد تامین شده است که در

پرداخت مطالبات دارویی‌ها عملیاتی شد

Submitted by admin on

گزارش‌های امیدوار کننده از پرداخت مطالبات دارویی‌ها این‌بار وارد فاز عملیاتی شده و در حالی رئیس سازمان غذا و دارو از پرداخت 500 میلیارد تومان مطالبات حوزه دارو در هفته آینده خبر داد که ایرج حریرچی؛ سخنگوی وزارت بهداشت نیز از واریز روزانه ۱۰۰ میلیارد تومان از خزانه به بیمه‌ها جهت پرداخت مطالبات دارو پرده برداشت.

پرداخت مطالبات دارو عملی می‌شود؟

Submitted by admin on

پرداخت مطالبات دارویی از سوی در حالی وارد فاز عملیاتی شده که پیش از این این موضوع به مساله‌ای حل نشدنی و معضلی برای صنعت دارو تبدیل شده بود.

Subscribe to مطالبات معوق