یک واگذاری جدید در فرابورس + جزییات

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: ۱۰۰ درصد سهام شرکت مجتمع صنایع چوب، فلز، پلاستیک و الکترونیک سیما چوب شامل ۱۰ هزار سهم از طریق فرابورس واگذار می‌شود.

ارزش پایه هر سهم این شرکت برای این واگذاری ۱۶۷ میلیون ریال و ارزش کل آن نیز یک هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال تعیین شده است. همچنین سهام این شرکت به وکالت از سوی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و به صورت ۵۰ درصد نقد و بقیه به صورت قسطی در ۲۴ ماه با فاصله هر قسط شش ماهه، با نرخ سود ۱۸ درصدی واگذار خواهد شد.

واگذاری 2 خودروساز بورسی تا آخر سال آینده| شیوه واگذاری

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، افشار فتح اللهی، سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت صمت می گوید: مرحله اول واگذاری اموال غیرتولیدی آنها است که الان شروع شده و بخشی از آنها واگذار شده است.

 به گفته وی سطح دیگر واگذاری، مربوط به شرکت های زیرمجموعه وابسته به خودروسازان است که این شرکت ها ممکن است در قالب سهام یا مالکیت کامل باشد که در بخشی از شرکتهای اولویت‌دار این کار شروع شده است. در نهایت نیز واگذاری شرکتهای اصلی است که طبق برنامه زمان بندی ما تا پایان سال ۱۳۹۹ باید انجام شود و تا آن موقع همه این سه مرحله باید انجام شده باشد.

مشاور وزیر:‌ شستا تا دو ماه دیگر بورسی میشود

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از ایلنا،  مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عرضه شستا در بورس تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: اگر این مهم تحقق یابد، بسیاری از کارهای تصدی‌گری از دولت جدا می‌شود و دولت به امور حاکمیتی می‌پردازد. به گفته وی مدیرعامل آن در حال انجام مقدمات این کار است.

موج عرضه ها| شرایط واگذاری 4 سهم فرابورسی

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از فرابورس ایران، جزییات 4 عرضه‌ عمده مشخص شد. شرایط عرضه به این ترتیب است که به این صورت است که در تمام معاملات، پرداخت ثمن معامله به صورت نقدی و مطابق رویه جاری تسویه و پایاپای (t+2) بوده و سپرده حضور در این رقابت‌ها معادل 10 درصد از قیمت پایه کل تعیین شده است.

 

عرضه بلوکی « ملت » در بهمن ماه| شرایط واگذاری

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، سرمایه گذاری صبا تامین در نظر دارد بلوک ۱۵.۳ درصدی سهام بیمه ملت را بفروشد. به این ترتیب، مقرر شده ۴۳۸ میلیون و ۷۶۸ هزار و ۸۲۴ سهم در نماد «ملت» روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه عرضه می‌شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۸۴۰ تومان و قیمت پایه کل ۳۶۸.۵ میلیارد تومان تعیین شد.

عرضه بلوک « زپارس »/ زمان و شرایط واگذاری وکالتی

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، سرمايه گذاري گروه توسعه ملي در نظر دارد نسبت به واگذاري 49.37 درصد از سهام شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس (34.29 درصد اصالتاً و 15.08 درصد به وکالت از شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا) به صورت یکجا و نقد طبق شرايط اعلامي با قیمت 7031.8 تومان در شنبه هفته آینده، 8 دیماه از طريق بورس اقدام کند.

عرضه بلوکی « وپاسار »/ شرایط و زمان واگذاری

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» محمد هادی نیک لعل فرد به عنوان یکی از سهامداران حقیقی بانک پاسارگاد در نظر دارد بلوک ۲.۵۴ درصدی سهام این شرکت را بفروشد. براین اساس یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۹۳۶ سهم «وپاسار» یکشنبه هفته آینده، ۱۵ دی ماه عرضه میشود. قیمت پایه هر سهم 256 تومان و 7 ریال و قیمت پایه کل ۳۲۰.۲ میلیارد تومان براورد شده است.

کشف قیمت سرخابی‌ها در شهریورماه

Submitted by admin on

فارس: جعفر سبحانی در مورد واگذاری دو باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس معروف به سرخابی‌ها گفت: طبق گفته وزیر ورزش و جوانان، براساس مصوبه مجلس باید دو باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس تا شهریور ۹۸ از طریق فرابورس واگذار شوند و متولی واگذاری این دو باشگاه وزارت ورزش و جوانان و نیز سازمان بورس و اوراق بهادار هستند.

واگذاری ایران خودرو و سایپا تا پایان سال آینده

Submitted by admin on

خبرگزاری صداوسیما: رضا رحمانی در حاشیه مراسم روز ملی اصناف در جمع خبرنگاران گفت: عزم راسخ برای واگذاری دو خودروسازی بزرگ کشور به بخش خصوصی واقعی داریم. وی اضافه کرد: واگذاری اموال غیرتولیدی و شرکت‌های وابسته این دو شرکت خودروسازی آغاز شده و تا پایان سال ۹۸ و نهایتاً در سال ۹۹ این واگذاری انجام می‌شود.

وزیر صنعت گفت: برنامه‌هایی که برای دو خودروساز بزرگ داریم از جمله واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه این خودروسازها، این شرکت‌ها در آینده نزدیک به شرکت‌های چابک تبدیل خواهند شد.

برچسب‌ها

مشوق‌های واگذاری « تپکو » در فرابورس

Submitted by admin on

ایبنا: بلوک ۶۰.۷۲ درصد از سهام شرکت تولید تجهیزات سنگین – هپکو(سهامی عام) شامل یک میلیارد و ۴۱۸ میلیون و ۸۸۰ هزار و ۵۴۸ سهم توسط سازمان خصوصی‌سازی از طریق فرابورس عرضه می‌شود.

این سازمان به استناد اختیارات حاصل از وکالتنامه مأخوذه، از خریداران بالقوه دعوت کرده حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه این هفته (۲۸ فروردین) نسبت به ارائه قیمت پیشنهادی خود به این سازمان اقدام کنند و پس از آن در صورت وجود تقاضای خرید، سهام هپکو در فرابورس عرضه می‌شود.

Subscribe to واگذاری سهام