بانک‌های بورسی روی نشیب برنامه هفتم توسعه

Submitted by karkhane on

 

 

به گزارش اکوایران؛ بورس تهران در فصل ابتدایی سال جاری شاهد یک رشد تراز قابل توجه و اصلاح آن بود که در نهایت بازار سرمایه را به سوی یک تراز با ثبات سوق داد. در انتهای این فصل به دلیل تأثیرات مثبت و منفی مجامع شرکت ها بر روند بازار سرمایه اندکی فشار رکودی به معاملات سهامی تحمیل می کند و همواره فعالان این بازار نگران تشدید رکود معاملاتی به واسطه تصمیمات اقتصادی دولت هستند.

سمات اعلام کرد؛ سود سهام برای 31 میلیون سهامدار بورسی

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، سمات -شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه- اعلام کرد که تا ۱۲ بهمن ماه سال جاری، ۲۹۹ ناشر، سود سنواتی ۳۱ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۵۰۲ سهامدار که شامل ۶ هزار و ۵۴۰ میلیارد و ۵۱۱ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان می‌شود را از طریق سجام واریز کرده‌اند.

مطابق آمار سمات، از ابتدای امسال تا ۱۲ بهمن ماه ۴۵۱ ناشر، سود جاری ۵۶ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۱۳۶ سهامدار را که شامل ۶۴ هزار و ۲۰۶ میلیارد و ۵۶۹ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان می شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان -سجام- پرداخت کرده‌اند.

 

مشارکت « وسکاب » با روسیه‌‌ای‌ها

Submitted by admin on

مجمع سالانه سرمایه‌گذاری نورکوثر ایرانیان در حالی با حضور 89 درصد سهامداران برگزار شد که در پایان «وسکاب» اعلام کرد از 26.1 تومان سود ساخته شده به ازای هر سهم 23 تومان سود تقسیم می‌کند.

گزارش مدیرعامل

شراکت « دعبید » با 3 اروپایی

Submitted by admin on

مجمع داروسازی دکتر عبیدی با حضور حاکثری 93 درصدی سهامداران برگزار شد و از 111.3 تومان سود ساخته شده به ازای هر سهم 11.1 تومان سود تقسیم کرد. در جلسه مجمع مزبور کوبل دارو، آدوراطب، سید امیر رضویان، غفار برازجانیان و سیدعلی مهدیان به عنوان اعضای هیات مدیره برای دو سال ابقا شدند.

گزارش مدیرعامل

برنامه صادراتی « سمازن » به همسایه‌ها

Submitted by admin on

مجمع سالانه و فوق‌العاده سیمان مازندران در حالی با حضور 88 درصد سهامداران برگزار شد که در پایان سهامداران رای به تقسیم سود 30 تومان به ازای هر سهم از 36.8 تومانی سود ساخته شده دادند. شرکت در سال مالی مورد گزارش، سرمایه خود را از حدود 27 میلیارد تومان به 82.2 میلیارد تومان افزایش داد و آنرا به ثبت رسانده است. در این میان البته تقسیم سود براساس سرمایه جدید صورت گرفت.

پیش‌بینی « ساینا » از روند تولید

Submitted by admin on

صنایع بهداشتی بهداشتی ساینا با حضور 68 درصد سهامداران برگزار شد.  از 40.6 تومان سود ساخته شده به ازای هر سهم 30 تومان سود تقسیم شد. همچنین مدیریت صنعت شوینده («شوینده»)، پاکسان («شپاکسا»)، گلتاش («شگل»)، مروارید هامون و آلی شیمی قم به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره ابقا و توسعه صنایع بهشهر («وبشهر») و سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر («وصنا») نیز به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره انتخاب شد.

گزارش مدیرعامل

افق « رفاه » در سال‌های آینده

Submitted by admin on

مجمع سالانه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با 71 درصد سهامداران برگزارشد و البته در پایان از 45.6 تومان سود ساخته شده به ازای هر سهم 4.6 تومان سود تقسیم شد. مدیرعامل در مجمع روی تقسیم سود حداقلی تاکید کرد تا شرکت طرح‌های خود و فرآیند افزایش سرمایه شرکت را اجرایی کند.

گزارش مدیرعامل

پیش‌بینی فروش « ساربیل » در 97

Submitted by admin on

مجمع سیمان اردبیل با حضور 97 درصد سهامداران برگزار شد و البته در پایان سهامداران رای به تقسیم سود 68.5 تومان به ازای هر سهم دادند. البته «ساربیل» در دی ماه افزایش سرمایه از 14 میلیارد تومان به 24 میلیارد تومان را ثبت کرده بود و تقسیم سود براساس سرمایه جدید صورت گرفت.

طرح‌های توسعه‌ای « بموتو »

Submitted by admin on

مجمع سالیانه و مجمع فوق‌العاده موتوژن با حضور 77 درصد سهامداران برگزار شد. در پایان مجمع عادی سالانه سهامداران از 65.3 تومان سود تحقق یافته سالیانه به ازای هر سهم 65 تومان سود را میان سهامداران تقسیم کردند.

همچنین حسابرس و بازرس با وجود عدم اتمام مهلت چهارساله، براساس سیاست سهامدار عمده به موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش تغییر یافت.

دستورکارهای جدید « سشرق »

Submitted by admin on

دو مجمع عادی سالانه و فوق‌العاده با حضور 77 درصد سهامداران برگزار شد. مجمع عادی سالانه بدون سود تقسیمی به پایان رسید و شرکت 9.4 تومان زیان کرد.در پایان مجمع فوق‌العاده نیز که با دستور کار انتخاب هیات مدیره دنبال شد، سیمان سپاهان، سرمایه‌گذاری دی، توسعه سرمایه و صنعت غدیر، سیمان کردستان و سرمایه‌گذاری آذر به عنوان اعضای جدید هیات مدیره انتخاب شد. سرمایه‌گذاری آذر جایگزین سیمان فارس و خوزستان در ترکیب قبلی شد.

گزارش هیات مدیره

Subscribe to تقسیم سود