بورس به پائیز رسید/ پایان نزولی هفته

Submitted by karkhane on

 

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، در معاملات روز چهارشنبه شاخص کل بورس 4 هزار 834 واحد افت کرد و به سطح یک میلیون و 386 هزار واحد رسید.

 

استراتژی خرید و فروش هفتگی سهامداران | چگونگی تغییر مالکیت سهام

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از دنیای اقتصاد، بورس تهران معاملات هفته منتهی به ۲ بهمن ماه را با رشد ۳ درصدی شاخص کل به پایان رساند. در این هفته نیز خودنمایی معامله‌گران خرد سهام در سمت خرید سبب ثبت خالص تغییر مالکیت سهام برای دومین هفته متوالی به نام این دسته از معامله‌گران شد. به این ترتیب در جریان هفته مورد بررسی، در مجموع یک هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان نقدینگی در مسیر حقوقی به حقیقی جابه‌جا شد.

صف خرید و صف فروش سهام چیست؟

Submitted by admin on

 آنچه در این مطلب می‌خوانید:

  • محدودیت دامنه نوسان چیست؟
  • صف خرید چیست؟ چگونه شکل می‌گیرد؟
  • چگونه در صف خرید سهام بخریم؟
  • نفر چندم صف خرید هستم؟
  • چگونه سهام خود را  صف خرید کنیم؟
  • صعود چندروزه سهام دارای صف خرید؟
  • صف فروش چیست؟ چگونه شکل می‌گیرد؟
  • چگونه در صف فروش سهام بفروشیم؟

 

برنامه مزایده زمین « ثجوان »| قیمت فروش

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، براساس اطلاعیه کدال، تامین مسکن جوانان اعلام کرد: تعداد دو قطعه زمین همجوار با کاربری مسکونی به مساحت جمعاً 20269 مترمربع به صورت خام واقع در شهر جدید بهارستان - اراضی ضلع جنوب غربی باغ بهارستان با قیمت پایه 12.494 میلیارد تومان از طریق برگزاری مزایده عمومی با شرایط مشخص (لینک) می فروشد.

برچسب‌ها

روند صادرات و فروش « سهرمز »

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از سیمان هرمزگان، سهیل ادبی، مدیر صادرات این شرکت در این باره گفت: درحال‌حاضر ۳۵۰ هزار تن کلینکر تولید شده کارخانه سیمان هرمزگان به‌عنوان محصول کلیدی در انبارهای شرکت دپو شده و از ابتدای سال‌جاری تا این لحظه، حدود ۳۰۰ هزار تن نیز به بازارهای هدف به‌عنوان محصول صادراتی به بازارهای جهانی ارسال شده است.

برچسب‌ها

رکورد جدید در « فخاس »| اتفاق مثبت در فروش و صادرات

Submitted by admin on

به گزارش«دنیای بورس»، کسری غفوری، مدیر مجتمع فولاد خراسان از رشد قابل‌توجه بارگیری و ارسال محصولات این شرکت تا پایان آذرماه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. به گفته غفوری فروش مجموعه محصولات فولادخراسان تا پایان آذرماه ۹۲۱ هزار و ۱۱۸ تن بود که نسبت به تناژ ۶۹۳هزار و ۴۵ تنی فروش در مدت مشابه پارسال، افزایش ۳۳ درصدی را نشان می‌دهد.

برچسب‌ها

معاملات بورس کالا| تقاضای چشم‌گیر برای « فولاد »

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، در معاملات امروز بورس کالا عرضه‌های سنگین فولاد مبارکه تقاضا داشت و قیمت‌های قابل توجهی نیز برای محصولات این غول فولادی به ثبت رسید.

 حدود 122 هزار تن ورق گرم B با قیمت بیش از 5520 تومان به ازای هر کیلو معامله شد. 42240 تن ورق گرم C فولاد مبارکه نیز با تقاضا قابل توجه با میانگین قیمتی بیش از 6 هزار تومان به فروش رسید.

پیش‌بینی « خودرو » از فروش 8 روزه

Submitted by admin on

ایکوپرس: ایران خودرو اعلام کرد پس از صدور مجوز اختصاص 20 درصد از تولیدات روزانه به فروش فوری از سوی وزارت صنعت از 30 بهمن و در 8 روز ، 5 هزار و 700 دستگاه را به فروش رسانده است. از سوی دیگر در مجموع از اول بهمن تا 11 اسفند ، اقدام به صدور اسناد و تحویل 35 هزار و 405 دستگاه به مشتریان کرده که طبق نظر کارشناسان در کاهش روزهای اخیر قیمت خودرو موثر بود.

برچسب‌ها

تصمیم « خودرو » برای مزایده سهام « وپارس »

Submitted by admin on

دنیای بورس: ایران خودرو قصد دارد سهام شرکت‌های گروه در بانک پارسیان را در بلوک‌های حداکثر 10 درصدی از طریق مزایده عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار واگذار کند. متقاضیان باید از امروز به مدت 10 روز نسبت به ارسال درخواست کتبی خود اقدام کنند. داستان واگذاری بانک پارسیان توسط ایران خودرو انگار تمامی ندارد و همچنان بحث آن با حاشیه همراه است.

برچسب‌ها

Subscribe to فروش