وحشت ترامپ از انتقام ایران | آخرین گام امروز ترامپ

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، برنا نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: باید در ذهن استراتژیست های آمریکایی باقی مانده باشد جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این بادها بلرزد و ما مانورهایی که اخیرا انجام دادیم، یکی از پیشرفته ترین سیستم های نقطه زن موشکی را امتحان کردیم.

درخواست سندرز، پلوسی و شومر: ترامپ را برکنار کنید!

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، فارس نوشت: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در نشستی خبری از معاون رئیس جمهور آمریکا درخواست کرد برکناری وی از طریق قانون اساسی را میسر کند.

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پنجشنبه شب خواستار برکناری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شد.

پلوسی در نشستی خبری از «مایک پنس» معاون ترامپ درخواست کرد با استناد به متمم ۲۵ قانون اساسی آمریکا برکناری رئیس جمهور آمریکا را میسر کند.

وی خاطرنشان کرد، درصورتی که پنس نتواند از این طریق موجب برکناری ترامپ شود، رویه استیضاح ترامپ پیش گرفته خواهد شد.

برچسب‌ها

واکنش‌های جهانی به شورش هواداران ترامپ: غارت دموکراسی!

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، ایرنا نوشت: توقف نشست مشترک مجلس نمایندگان و سنای آمریکا برای شمارش آرای گزینشگران انتخابات ریاست جمهوری که با شور و یورش هواداران دونالد ترامپ به داخل ساختمان کنگره متوقف شد واکنش‌های بین‌المللی را در پی داشت. نخست وزیر انگلیس این شورش را شرم آور خواند.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس وقایع امروز و حمله به کنگره آمریکا را شرم‌آور خواند و با انتشار پیامی در توئیتر نوشت که انتقال قدرت در آمریکا با آرامش و منظم صورت گیرد.

برچسب‌ها

16 فولادی که دوباره تحریم شدند | کدام بورسی تحریم شد

Submitted by admin on

دنیای بورس | دولت ترامپ در واپسین روزهای خود باز هم تحریم‌های گسترده‌ای علیه صنعت فولاد ایران وضع کرد. دولت ترامپ در آخرین روزهای خود باز هم به سراغ تحریم صنعت فولاد ایران رفت و 16 شرکت و یک فرد مرتبط با صنعت فولاد ایران را تحریم کرد. فهرست شرکت‌های تحریم‌شده به شرح زیر است:

برچسب‌ها

سورپرایز جدید ترامپ در روزهای آخر!

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، اقتصاد نیوز نوشت : هم‌زمان با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۰ امریکایی‌ها در انتظار جابجایی قدرت در کشورشان هستند، دونالد ترامپ که روزهای پایانی‌اش دوره ریاست جمهوری را سپری می‌کند هم‌چون روزهای گذشته با پیش گرفتن رویه‌ای چالش برانگیز در صدر اخبار نیم‌روز گذشته قرار گرفته است.

پیش‌بینی توافق بر سر برگزیت، فشارها بر علی‌بابا و حمایت نمایندگان دموکرات از  برجام  از جمله دیگر خبرهای قابل توجه نیم‌روز گذشته است.

برچسب‌ها

آخرین هدیه ترامپ به ولیعهد سعودی

Submitted by admin on

به گزارش«دنیای بورس»، ايسنا نوشت: روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حال بررسی درخواست اعطای مصونیت به محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی از پیگرد قانونی در پرونده ای است که توسط سعد الجبری، مشاور امنیتی سابق عربستان علیه وی تنظیم شده است.

این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود نوشت، وزارت امور خارجه ایالات متحده خواهان ارزیابی درخواست عربستان برای اعطای مصونیت به ولیعهد سعودی در مقابل پرونده سعد الجبری، مشاور امنیتی سابق سعودی است.

برچسب‌ها

گاردین: حمله به ایران از ترامپ دیوانه بعید نیست

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، ايسنا نوشت: روزنامه گاردین به نقل از مسؤولان حزب‌الله لبنان که ترامپ را دیوانه توصیف کردند، نوشت: احتمالا با اسرائیل به سمت جنگ علیه ایران و حزب‌الله لبنان قبل از روی کار آمدن جو بایدن خبر داد.

یک مسؤول حزب‌الله لبنان به این روزنامه گفت: همان طور که می‌دانید ما از مرگ نمی‌ترسیم. اما باید از رهبری خود حمایت کنیم می‌دانیم که اگر اتفاقی برای آنها بیفتد، به لحاظ سیاسی متضرر خواهیم شد. شرایط خطرناک بوده و ترامپ "دیوانه" است اما هرگز به آنچه می‌خواهد نخواهد رسید.

برچسب‌ها

ترامپ: یک ساعته سران ایران را در دفترم جمع می‌کنم

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، فارس نوشت: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه بار دیگر ادعای خود مبنی بر وقوع تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر این کشور را تکرار کرد. ترامپ طی سخنرانی در ایالت جورجیا، گفت: «انتخابات ریاست‌جمهوری تقلبی بود، ولی ما آن را پیروز می‌شویم و به زودی به دیوان عالی می‌رویم».

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، وی با ادعای اینکه تلاش‌هایی نیز برای تقلب در انتخابات مجلس سنا در ایالت جورجیا رخ داده، اظهار داشت: «دو کرسی سنای ایالت جورجیا نباید با تقلب همراه شود».

برچسب‌ها

Subscribe to ترامپ