تقاضای نوروز در بازار سکه

Submitted by karkhane on

آن طور که شواهد نشان می دهد بازار سکه در روزهای پایانی هفته قبل با افزایش تقاضا همراه شد. بنابر اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر، قیمت سکه در روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته قبل نزدیک به ۶۰۰ هزار تومان افزایش را ثبت کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که رشد قیمت سکه در شرایطی بود که مرکز مبادله ارز و طلا در حال برگزاری حراج سکه طلا بود. 

فعالان بازار یکی از دلایل صعود قیمت‌ها را ناشی از تقاضای آخر سال می‌دانند؛ به‌عبارت‌دیگر با نزدیک شدن به عید نوروز  افراد با اهداف مختلفی نظیر هدیه‌دادن یا تغییر شکل دارایی‌های خود، اقدام به خرید سکه طلا می‌کنند.

فشار جهانی به قیمت سکه امامی/ ریسک نزول در بازار سکه

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، نزول بهای اونس طلا در انتهای هفته، وضعیت دشواری را برای دارندگان فلز گران بهای داخلی ایجاد کرده است.

زندان جدید در بازار سکه/ تست نزولی قیمت سکه

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، سکه در روزهای اخیر در دامنه قیمتی جدیدی حرکت کرده است. فلز گران بهای داخلی از یک سو توان شکست حمایت ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از خود نشان نداده  و از سوی دیگر، عبور از محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان صورت نگرفته است. دیشب در معاملات پشت خطی، فضای خرید و فروش ها به گونه ای بود که می توان انتظار داشت که فلز گران بهای داخلی در ابتدای روز جاری به سوی محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی حرکت کند، با این حال در صورتی که موفق به شکست آن نشود، بار دیگر خریداران وارد بازار خواهند شد.

معاملات فردا | همه در بازار سکه ترسیده اند؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، اقتصاد نیوز نوشت: در بازار سکه چه خبر است، بازیگران چه نگاهی به آینده دارند؟ اکثرا می گویند تا خرداد 1400 خبری نیست. دلالان با احتیاط خرید می کنند چرا؟ همه ترسیده اند.

همه بازارها خلوت شده‌اند.  کافی است یک بار در قلب تهران قدیم چرخ بزنید از بازار بزرگ گرفته تا سبزه میدان. «خبری نیست» کلید واژه اصلی سخنان فعالان ان است. بازاری که تا دو ماه قبل در آن جای سوزن انداختن نبود حال  از عرش به فرش آمده است.

بازار سکه | پیش بینی که امروز از قیمت سکه می کنیم

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، اقتصاد نیوز نوشت: در معاملات شبانه سطح حساس قیمت سکه از دست رفت تا احتمال بازگشت موج نزولی به بازار امروز بالا رود.

بی محلی سکه به نزول دلار ادامه نیافت و در ساعات انتهایی روز دوشنبه، فلز گران بهای داخلی بیش از 300 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد. بازیگران سکه در ابتدای روز دوشنبه واکنش خاصی به کاهش قیمت دلار نشان نداده بودند و در نهایت نیز توانستند قیمت این فلز گران بها را تا ساعت 5 بعدازظهر در نزدیکی سطح 10 میلیون و 750 هزار تومان حفظ کنند.

روز آخر تاثیر ترامپ | قیمت سکه امروز صعودی میشود؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از اقتصادنیوز، سکه در معاملات پشت خطی روز سه شنبه نشان داد که قصد دارد، صعود بیشتر قیمتی را آزمون کند. فلز گران بهای داخلی در معاملات اعتباری دیشب تا محدوده 10 میلیون و 300 هزار تومانی نیز بالا رفت. به باور تحلیل گران فنی، رشد سکه بی توجه به متغیرهای بنیادی دلار و طلا را از دو زاویه دید می توان تفسیر کرد.

بازار سکه | قیمت واقعی سکه چقدر میشود

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، اقتصادنیوز نوشت: حمله سکه به دروازه ۱۲ میلیونی جواب داد و این سطح شکست معامله گران تصور می کنند اگر امروز بتواند کانال ۱۲ میلیون را حفظ کنند تقاضا به بازار بازگردد و دروازه مقاومت دیروز کف محکمی برای نزول شود

امروز برای بازار سکه اهمیت زیادی دارد. در صورتی که فلز گران بهای داخلی بتواند خود را بالای 12 میلیون و 100 هزار تومان تثبیت کند، خریداران جدیدی به بازار ورود خواهند کرد، امری که می تواند یکبار دیگر حرکت به سوی سطح 12میلیون و 500هزار تومانی را تسریع کند.

بازار سکه | پیش بینی امروز قیمت سکه

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، اقتصاد نیوز نوشت: بازار سکه در حالی پا به معاملات شنبه می گذارد که قیمت با دو سیگنال افزایشی روبرو بود اما افت قیمت در معاملات پشت خطی جمعه شب بازار را با تردید روبرو کرد.

حباب قیمت سکه | بازندگان بازار سکه چه کسانی هستند

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، اقتصادنیوز نوشت: بازار سکه با بدشانسی روبرو شد در روزی که قیمت دلار ایستادگی کرد و کاهش نیافت با افت قیمت جهانی طلا روبرو شد و زیر مرز حمایتی بسته شد.

برخی می گویند اثر ویروس انگلیسی به بازار ایران رسید و اتفاقات دیروز قیمت سکه تا حدی تحت تاثیر بازار جهانی طلا بود.

سکه پایین تر از مرز حمایتی مهم 11 میلیون و 800 هزار تومان در نوسان است، در معاملات پشت خطی نیز این مرز شکسته نشد تا سکه امروز برای ماندن در کانال کنونی بجگند. در این شرایط ریسک بازار چقدر است؟

برچسب‌ها

Subscribe to بازار سکه