بورس شیکاگو میزبان بیت کوین/ رمز ارزها به بورس های جهانی می‌ روند

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کالاخبر، هیث تاربرت که در یکی از برنامه‌های هفته فین‌تک در دانشگاه جورج تاون سخن می‌گفت، اعلام کرد: طی ۶ تا ۱۲ ماه آینده، معاملات آتی رمز ارز اتریوم شروع خواهد شد.

 رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) آمریکا با اشاره به اینکه راه‌اندازی یک قرارداد آتی به معنای تکمیل کل فرآیند نیست، افزود: «درباره حجم معاملات نظری ندارم، این به تصمیم بازار بستگی دارد. اما تصورم این است که دست ‌کم توانسته ‌ایم در مورد قابلیت عرضه قراردادهای آتی اتریوم شفاف‌سازی بیشتری انجام دهیم.»

برچسب‌ها

بیت‌کوین در مسیر مرز 9 هزار دلار؟

Submitted by admin on

دنیای بورس: بیت‌کوین معاملات روز سه شنبه را در بازارهای آسیایی صعودی آغاز کرده است و در حال محک زدن مرز 9 هزار دلاری است. هر بیت کوین با افزایش قیمت به سطح 8 هزار و 893 دلار رسیده است. ارزش این رمز ارز در سال جاری 140 درصد افزایش یافته است و تنها در ماه می شاهد رشد 70 درصدی بوده است.

بهای اتریوم با رشد 0.29 درصدی در سطح 267.5 دلار قرار دارد. «XRP» نیز 2.82 درصد رشد کرده و به قیمت 0.42273 دلار به فروش می‌رسد. ارزش لایت‌کوین نیز  2.5 درصد زیاد شده و به 115.73 دلار رسیده است.

بیت کوین از مرز 8 هزار دلاری گذشت

Submitted by admin on

دنیای بورس: پس از چند رفت و برگشت در مرز 8 هزار دلاری، بیت کوین بلاخره موفق شد طی معاملات امروز بر مرز مذکور فایق آید. هر بیت‌کوین ضمن ثبت رشد 11.5 درصدی به بهای 8020.21 دلار به فروش رسید. در 7 روز گذشته بهای این رمزارز بیش از 34.62 درصد رشد داشته و قوی‌ترین شتاب صعودی خود در سال جدید میلادی را تجربه کرده است.

اتریوم نیز 8.9 درصد افزایش یافته و به سطح 208.92 دلار رسیده است. «XRP» با افزایش 18.04 درصدی به قیمت 0.39252 دلار مبادله می‌شود و لایت‌کوین نیز 5.35 درصد رشد کرده و به قیمت 91.293 دلار رسیده است.

خیز بیت‌کوین برای مقاومت 6 هزار دلاری

Submitted by admin on

دنیای بورس: شتاب صعودی بیت‌کوین هنوز تحلیل نرفته و قیمت این رمزارز در معاملات امروز با رشد 4.66 درصدی و رسیدن به 5 هزار و 964 دلار، اوج 5 ماهه را  به ثبت رسانه است. آخرین بار که بیت‌کوین  بالای مرز 6 هزار دلار قرار داشت به نیمه نوامبر گذشته بر‌میگردد.

با موج مثبت ایجاد شده بهای اتریوم 10.27 درصد افزایش یافته و به 179.44 دلار رسیده است. XRP  با رشد 2.37 درصدی در ارتفاع 0.30578 دلاری قرار گرفته است. لایت کوین نیز 6.79 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و به بهای 77.524 دلار معامله می‌شود.

حمله همه‌جانبه آمریکا به کریپتوها

Submitted by admin on

دنیای بورس: در دومین روز کاری هفته بیت‌کوین با تجربه افت یک درصدی به سطح 3846 دلار رسید. این ارز دیجیتال هفته قبل در مدار صعود قرار داشت و تا مرز 4 هزار دلاری هم پیشروی کرد، اما کاهش تقاضا در هفته جاری باعث شد تا به کانال 3800 دلار عقب‌نشینی کند.

کریپتوها در تیررس FATF

Submitted by admin on

دنیای بورس: هفته گذشته گروه ویژه اقدام مالی «FATF» نسخه تفسیری بازنگری شده خود را نهایی کرد که شامل ضروریات قاعده‌مند کردن و نظارت بر شرکت‌های سرویس‌دهنده دارایی‌های دیجیتال است. گروه ویژه اقدام مالی یک نهاد فراملیتی شامل 30 کشور است و هدف آن دستیابی به روشی است که به موجب آن با پولشویی مبارزه شود.

تداوم رشد بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال

Submitted by admin on

دنیای بورس: مقامات آلمان رایزنی در خصوص استفاده از ظرفیت بالقوه تکنولوژی بلاک‌چین را از امروز آغاز کرده‌اند. آلمان در نظر دارد برای تسهیل فرآیندهای پیچیده بازار خود در بخش‌های مختلف از این تکنولوژی استفاده کند.

کاهش قیمت بیت کوین با سیگنال منفی آفریقای جنوبی

Submitted by admin on
  • در بازه هفتگی لایت کوین کماکان با افتی بیش از 20 درصد بدترین عملکرد را به نام خود به ثبت رسانده است. تتر تنها محصولی به شمار می‌رود که در یک هفته اخیر با افزایش قیمت روبرو شده اما میزان رشد قیمت این محصول بسیار محدود بوده است.

Subscribe to اتریوم