چرا دولت ها با بیت کوین مخالفند؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، قرن نو نوشت: کریستین لاگارد ، رئیس بانک مرکزی اروپا سه روز پیش خواستار تنظیم مقررات جهانی برای بیت‌کوین شد.

او گفت که این ارز دیجیتالی(رمز ارز) در برخی موارد برای فعالیت‌های پولشویی و تبهکارانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و نیاز است که مسیرهای موجود برای این گونه بهره‌برداری‌ها از بیت‌کوین بسته شود.اما چرا بانک‌های مرکزی جهان اساسا با گسترش استفاده از ارزهای دیجیتالی غیرمتمرکز مخالفند؟

پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از ارز دیجیتال، قیمت بیت‌کوین پس از آنکه از سد ۲۰‌هزار دلار عبور کرد، در کمتر از یک ماه توانست اوج ۴۱‌هزار دلاری را ثبت کند. این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران این سوال را می‌پرسند که مقصد نهایی بیت‌کوین کجاست؟

بیت‌کوین ۱۲ سال پیش به‌عنوان یک سیستم پرداخت نوین متولد شد. سازوکار بیت‌کوین به‌گونه‌ای است که بر بستر اینترنت و پردازش‌هایی که در این بستر صورت می‌گیرد، کار می‌کند و هیچ شخص، شرکت و نهادی توانایی کنترل آن را ندارد.

بیت کوین: تکرار رالی صعودی یا حباب قیمتی؟

Submitted by admin on

دنیای بورس: بلومبرگ در گزارشی به مرزشکنی بیت‌کوین پرداخته است. همزمان با رسیدن بهای بیت‌کوین به اوج خود از ماه نوامبر گذشته و شکستن مرز 5 هزار دلاری، شاخص قدرت جهانی GTI (ابزار تحلیل تکنیکال) نشان داد که نرخ خرید این رمزارز به بیشترین حد خود از زمان رالی 20 هزار دلاری در دسامبر 2017 رسیده است. الگوهای مشابه در گذشته گواه افت قیمت در طول چند هفته آینده خواهد بود، با این حال بهای بیت‌کوین در روز جمعه 3 درصد افزایش یافته است.

معاملات کم‌رمق در بازار کریپتوها

Submitted by admin on

در معاملات امروز بیت کوین، استلار و مونرو مورد اقبال سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند. دیگر ارزهای دیجیتال افت قیمت محدودی را پشت سر می‌گذارند.

دادگاهی در شهر شانگهای چین در حکمی اعلام کرد که ارزهای دیجیتال از چتر حمایتی قوانین عمومی مربوط به دارایی‌های منقول و غیرمنقول برخوردار هستند.

اصلاح قیمت کریپتوها به پایان رسید

Submitted by admin on

در معاملات امروز بسیاری از ارزهای دیجیتال با رشد قیمتی بیش از 3 درصد مواجه شده اند.در این میان مونرو با افزایش قیمتی 8 درصدی بهترین عملکرد با به ثبت رسانده است.

صعود بیت‌کوین پس از افت قیمت 10 درصدی

Submitted by admin on

امروز جو مبهمی بر بازار حاکم شده اما میزان نوسان قیمت کریپتوها تا این لحظه چندان قابل توجه نبوده است.

کف قیمت بیت‌کوین کجاست؟

Submitted by admin on

در معاملات روز دوشنبه جو مبهمی بر بازار ارزهای دیجیتال حاکم شده و با وجود افت قیمت نه چندان ملموس برخی از این محصولات، تعدادی از کریپتوها در ساعت‌های اخیر وارد درصدهای مثبت شده اند.

بیت‌کوین باز هم ارزان شد

Submitted by admin on

در معاملات روز چهارشنبه، بازار ارزهای دیچیتال زیر فشار نسبتا ملموسی قرار گرفت و قیمت‌ها با افتی بین 2 تا 8 درصد مواجه شدند. تغییر قیمت 10 ارز برتر از لحاظ ارزش بازار به شرح جدول زیر است:

چرا بیت‌کوین باز هم ارزان شد؟

Submitted by admin on

در معاملات امروز  از ارزهای دیجیتال به محدوده منفی قیمت خزیده اند و بسیاری از انها بیش از 2 درصد ارزان شدند.

  • بازار معاملات ارزهای دیجیتال Bithumb کره جنوبی در اطلاعیه اعلام کرد که در پی سرقت هکری انجام شده از این بازار، 315 میلیون دلار ارز دیجیتال از حساب کاربران به سرقت رفته است. انتشار این خبر فضای معاملات کریپتوها را منفی کرد.

بازگشت رونق به معاملات بیت‌کوین

Submitted by admin on

پس از تزلزل روز گذشته، بازار ارزهای دیجیتال در روز سه‌شنبه به مدار صعود بازگشت و قیمت محصولات معاملاتی در این بازار بیش از 2 درصد افزایش یافت.

Subscribe to ارزهای دیجیتال