بسته خبری ارزهای دیجیتال (دوشنبه 11 تیر)

کف قیمت بیت‌کوین کجاست؟

09:29 - 1400/01/18
جو مبهم معاملات در بازار کریپتوها، اظهار نظر بنیانگذار BitMEX در زمینه سقف و کف قیمت بیت کوین در سال جاری و حذف بیت‌کوین از شیوه های پرداخت شرکت مشهور مسافرتی Expedia از مهمترین عناوین خبری امروز به شمار می روند.
کف قیمت بیت‌کوین کجاست؟

در معاملات روز دوشنبه جو مبهمی بر بازار ارزهای دیجیتال حاکم شده و با وجود افت قیمت نه چندان ملموس برخی از این محصولات، تعدادی از کریپتوها در ساعت‌های اخیر وارد درصدهای مثبت شده اند.

کف قیمت بیت‌کوین کجاست؟0

  • آرتور هیز، بنیانگذار بازار معاملات ارزهای دیجیتال BitMEX اعلام کرد که با وجود وضعیت روبه افول بازار کریپتوها در ماه های اخیر، بیت‌کوین می تواند تا پایان سال 2018 میلادی به قیمت 50 هزار دلار برسد. وی افزود احتمالا کف قیمتی بیت کوین در محدوده 3 تا 5 هزار دلار تجربه خواهد شد و پس از این رویداد، روند صعودی قیمت آغاز شده و این محصول در ابتدا به سوی 20 هزار دلار حرکت خواهد کرد و در ادامه حتی امکان جهش قیمت تا سطح 50 هزار دلار وجود دارد.
  • شرکت مشهور خدامت مسافرتی Expedia  اعلام کرد که پرداخت از طریق بیت‌کوین را از شیوه های پرداخت خود خذف کرده است. این شرکت از سال 2014 امکان پرداخت از سوی مشتریان به وسیله بیت‌کوین را فراهم کرده بود. Expedia یکی از بزرگترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات مسافرتی اینترنتی در جهان شناخته می شود.