بسته خبری ارزهای دیجیتال - 5 فوریه

سقوط بیت‌کوین به کمتر از 8 هزار دلار

00:48 - 1400/01/18
کاهش قیمت بیت کوین به کمتر از 8 هزار دلار، ممنوعیت تبلیغ ارزهای دیجیتال در موتور جستجو بایدو و شبکه اجتماعی ویبو چین ، سرقت حجم عظیمی از ارزهای دیجیتال کره جنوبی از سوی کره شمالی و ممنوعیت خرید کریپتوها از طریق کارت های اعتباری بانک جی پی مورگان مهمترین عناوین خبری مرتبط با بازار ارزهای دیجیتال در روز دوشنبه به شمار می‌روند.
سقوط بیت‌کوین به کمتر از 8 هزار دلار
  • روند رو به افول ارزهای دیجیتال در صبح دوشنبه شدت گرفت و قیمت انواع  کریپتوها افتی بسیار شدید را تا این لحظه پشت سرگذاشته است.

 

 سقوط بیت‌کوین به کمتر از 8 هزار دلار3

  • یکی از اعضای کمیته اطلاعات پارلمان کره جنوبی اعلام کرد که در سال گذشته میلادی کره شمالی حجم بالایی از ارزهای دیجیتال به ارزش میلیاردها وون را از این کشور به سرقت برده و تلاش برای هک کردن بازارهای معاملات ارزهای دیجیتال کره جنوبی از سوی پیونگ‌یانگ کماکان ادامه دارد.
  • بانک مرکزی چین اعلام کرد که فشار قانونی بر بازارهای معاملات ارزهای دیجیتال و عرضه اولیه این ارزها را افزایش خواهد داد.
  • به تبع فشارهای دولت چین، تبلیغات کریپتوها از طریق موتور جستجوی بایدو و همچنین پلتفرم اجتماعی ویبو از روز گذشته ممنوع شد.
  • بانک UBS سوییس قصد دارد الزامات سختگیرانه تری را نسبت به شرایط فعلی برای کارکنان این بانک در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال وضع کند.
  • بانک جی‌پی مورگان خرید ارزهای دیجیتال از طریق کارتهای اعتباری این بانک را ممنوع کرد. بر طبق اعلامیه منتشر شده از سوی جی‌پی مورگان، این بانک نمی خواهد در زمینه بازار ارزهای دیجیتال با ریسک های اعتباری روبرو شود.