بسته خبری ارزهای دیجیتال - 5 فوریه

سقوط قیمت بیت‌کوین به مرز 6 هزار دلار

00:53 - 1400/01/18
کاهش قیمت بیش از 20 درصدی قیمت کریپتوها، ارائه توضیحات از سوی مسئولان بازارهای مالی آمریکا در زمینه ارزهای دیجیتال در سنای این کشور و تلاش های دولت چین برای افزایش محدودیت معامله ارزهای دیجیتال از مهمترین عناوین خبری امروز به حساب می آیند.
سقوط قیمت بیت‌کوین به مرز 6 هزار دلار
  • امروز نیز همانند چند روز گذشته سقوط قیمت کریپتوها ادامه داشته و تا این لحظه قیمت این محصولات بیش از 20 درصد کاهش یافته است. قیمت بیت کوین در معاملات امروز تا مرز 6 هزار دلار نیز پایین آمد امادر نیم ساعت اخیر توانسته کمی از این رقم فاصله بگیرد.

 سقوط قیمت بیت‌کوین به مرز 6 هزار دلار17

  • امروز قرار است روسای کمیسیون معاملات آتی کالایی و کمیسیون اوراق بهادار و بورس‌های آمریکا در برابر کمیته بانکداری مجلس سنای آمریکا در زمینه افزایش نگرانی در زمینه ریسک‌های مرتبط با ارزهای دیجیتالی توضیحاتی را ارائه دهند.  افت شدید ارزش بیت کوین و دیگر کریپتوها در هفته‌های اخیر علت اصلی این رویداد به حساب می‌آید.
  • آژانس اطلاعات داخلی کره جنوبی اعلام کرد که احتمالا هکرهای کره شمالی در پشت ماجرای سرقت 530 میلیون دلاری ماه گذشته از بازار معاملاتی Coincheck ژاپن قرار دارند.
  • یکی از مقامات وزارت اقتصاد هند اعلام کرد که دولت این کشور در صدد است تا موضوع برای غیر قانونی اعلام کردن استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان یک سیستم پرداخت در این کشور را مورد بررسی قرار دهد .
  • وبسایت Financial News که به عنوان یکی از مهمترین پایگاه‌های خبری بانک مرکزی چین به حساب می‌آید اعلام کرد که مقامات این کشور در حال انجام اقداماتی برای جلوگیری از دسترسی سرمایه گذاران داخلی این کشور به سرویس‌های ارائه خدمات ارزهای دیجیتال در واقع در خارج از چین هستند.