بسته خبری ارزهای دیجیتال - چهارشنبه 21 فروردین

هشدار پیرامون حباب قیمت کریپتوها

03:49 - 1400/01/18
کاهش نسبتا ملموس قیمت ارزهای دیجیتال، هشدار BoA در زمینه ترکیدن حباب کریپتوها، انتشار آمار استفاده کنندگان از ارزهای دیجیتال در ژاپن و اظهارات مدیر عامل ICE در زمینه ارائه قراردادهای آتی بر روی کریپتوها از عناوین خبری مهم امروز به حساب می آید..
هشدار پیرامون حباب قیمت کریپتوها

معاملات انواع ارزهای دیجیتال تا این لحظه از روز سه‌شنبه در محدوده منفی پیگیری می شود و قیمت این محصولات نزدیک به 8 درصد کاهش یافته است.

هشدار پیرامون حباب قیمت کریپتوها6

Bank of America که به عنوان دومین بانک بزرگ ایالات متحده شناخته می شود در یادداشتی بیت کوین را بزرگترین حباب قیمت در تاریخ دانست و اعلام کرد این حباب در حال ترکیدن است. براساس ادعای تحلیلگران این بانک ، ارزهای دیجیتال در حال سپری کردن مسیر سایر حباب های قیمتی در تاریخ هستند.

آژانس خدمات مالی ژاپن در گزارشی اعلام کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تا پایان ماه مارس 3/5 میلیون نفر در این کشور از ارزهای دیجیتال همچون سایر دارایی های واقعی در معاملات خود استفاده کرده اند.

مدیر عامل بورس بین قاره‌ای (ICE) اعلام کرد که ارزهای دیجیتال هنوز به عنوان یک ابزار مالی در روزهای آغازین حیات خود قرار دارند اما در نهایت نمی توان ایده ارائه قراردادهای آتی بر پایه کریپتوها را نادیده گرفت.