قطعهسازان ارز گرفتند
محمدرضا نجفیمنش؛ رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعهسازان کشور در این باره به «ایرنا» میگوید: مطابق وعده رئیسجمهوری، در یک هفته گذشته تخصیص دلار تک نرخی ۴۲۰۰ تومانی وارد فاز اجرایی شده است و همه قطعهسازان میتوانند نسبت به ثبت سفارش اقدام و پس از آن برای دریافت ارز به بانک مراجعه کنند.
- Read more about قطعهسازان ارز گرفتند
- Log in to post comments