الزام مجلس به گزارش‌دهی سازمان بورس

11:44 - 1400/01/25
نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان اقتصادی و رئیس سازمان بورس در خصوص متوقف شدن برخی نمادها در بورس به صورت شفاف گزارش ارائه دهند.

خانه ملت: اسدالله عباسی در گفت و گویی درباره توقف نمادها در بورس کشور گفت: یکی از شاخص‌های مهم در اقتصاد کشور عملکرد بازار بورس است. نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه بسیاری از فعالان اقتصادی کشور به بازار بورس است، به دلیل اینکه بطور طبیعی این بازار باید شفاف باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: باوجود اینکه حجم نقدینگی در کشور بالا است؛ اما دولت و بخش تولید با مشکل کمبود نقدینگی روبرو است. عباسی افزود: یکی از راهکارهای مهم برای مدیریت نقدینگی در جامعه توجه به تقویت بازار بورس است. وی ادامه داد: باید مسئولان اقتصادی کشور و رئیس سازمان بورس در خصوص متوقف شدن برخی در نمادها در بورس بصورت شفاف گزارش ارائه دهند. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ادامه ابهام درباره وضعیت شرکت‌های بورسی می‌تواند باعث بی‌اعتمادی به بازار بورس شود، در صورت کم توجهی به بازار بورس این امکان وجود دارد بازار سوداگران مسکن، ارز و طلا گرم شود.