با کدال | کارنامه بهمن‌ « دارویی » ها

13:07 - 1400/01/21
از میان 27 شرکت‌ تولیدکننده محصولات دارویی که گزارش عملکرد خود در بهمن 98 را منتشر کرده‌اند عملکرد 5 بنگاه‌ را می‌توان کاملا مطلوب و فراتر از سطوح معمول فعالیت آن‌ها ارزیابی کرد؛ 17 شرکت روندی مشابه با عملکرد ماه‌های قبل را به نمایش گذاشته‌اند و 6 شرکت نیز ضعیف‌تر از انتظار ظاهر شده‌اند. در این گزارش عملکرد بهمن‌ماه شرکت‌های دارویی در یک قاب قابل‌مشاهده است.
با کدال | کارنامه بهمن‌ « دارویی » ها

دنیای بورس: تا لحظه انتشار این گزارش همچنان نمادهای «دجابر»، «دتماد» و «دیران» فعالیت ماهانه خود در ماه بهمن را منتشر نکرده‌اند و به همین علت در جدول زیر قرار نگرفته‌اند.

نمادهای «دسانکو»، «دبالک» و «دسینا» به وضوح عملکردی متمایز و بهتر از 4 ماه قبلی را به نمایش گذاشته‌اند. در مقابل‌ نمادهای «دشیمی»، «کاسپین» و «دسبحان» از برآورده کردن انتظاراتی که پیش از این به وجود آورده‌اند باز ماندند.

با کدال | کارنامه بهمن‌ « دارویی » ها1
بهترین و بدترین گزارش های بهمن دارویی در یک قاب

توضیح: وضعیت نرمال به شرایطی گفته می‌شود که اختلاف عملکردی در بازه 5- تا 5 درصد قرار گرفته باشد. در مرحله بعد در وضعیت کمی خوب و کمی ضعیف قرار می‌گیریم. این صفت کیفی به اختلاف عملکرد بین 5 تا 15 درصد در بازه مثبت و منفی اطلاق می‌شود. بازه 15 تا 30 درصد مثبت را با صفات خوب و بازه 15- تا 30- درصد را با صفت کیفی ضعیف مشخص کرده‌ایم و در نهایت بازه تغییر بیشتر از 30 درصد و کمتر از 30- درصد با توصیفات خیلی خوب و خیلی ضعیف مشخص شده‌است.