کدام بورسی ها داروی درمان کرونا تولید میکنند

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از همفکران، شرکت دارویی بالک البرز به همراه دو شرکت ایران دارو و البرز دارو از هشت قلم محصول جدید دارویی در حوزه مکمل ها ، مواد اولیه و داروهای ایورمکتین و موکوسیل رونمایی کردند.

طی مراسمی با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام از 8 قلم محصول دارویی که شامل سه ماده اولیه دارویی و یک داروی جدید ضد کرونا که توسط شرکت های دارویی بالک البرز، ایران دارو و البرز دارو تولید شده ، رونمایی شد.

کارنامه 8 دارو‌یی در دی + جزییات

Submitted by admin on

 تولید ژلاتین کپسول ایران  | « دکپسول »

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد به نقل از کدال نوشت: میزان فروش ماهانه شرکت در دی ماه امسال ۲۰۵.۱۶۰ میلیون ریال بوده است که نسبت به آذر ۹۹ رشد ۲ درصدی داشته است. مقایسه فروش شرکت در دی ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می‌دهد میزان فروش شرکت ۱۵۵ درصد افزایش یافته است.

دلار 4200 تومانی برای دارویی ها حذف میشود؟/ نمیشود؟ | ما گیج شدیم، شما چطور؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای‌اقتصاد نوشت: روز گذشته اظهارات ضد و نقیضی درخصوص تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی به دارو ازسوی نمایندگان مجلس مطرح شد. درحالی‌که برخی اعضای کمیسیون تلفیق عنوان کردند که تخصیص دلار ۴۲۰۰ به دارو در سال آینده نیز تداوم خواهد یافت، برخی دیگر از نمایندگان خبر از حذف این سیاست در بودجه ۱۴۰۰ دادند.

برچسب‌ها

خبر مهم: دلار 4200 تومانی دارو در سال 1400 حذف میشود؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از تابناک، «باقرزاده» عضو کمیسیون تلفیق گفته است:

ارز ۴۲۰۰ تومانی برای دارو در سال آینده حذف نمی‌‌شود و مصوب شد که ۲.۵ میلیارد دلار ارز به دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص یابد.

مابه‌‌التفاوت ارز ۴۲۰۰ تومانی و ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی برای داروها حدود ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است که از طریق بانک مرکزی تخصیص خواهد یافت.

8 افزایش سرمایه امروز | کدام بورسی تجدید ارزیابی میدهد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، تازه ترین افزایش سرمایه ها اعلام شد:

غدشت و تجدید قوی: گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 53,453,000,000 ریال به مبلغ 584,936,182,738 ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي و کاهش ريسک مالي در صورت وضعيت مالي شرکت و بهره مندي از معافيت هاي مالياتي که در تاریخ 1399/11/04 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

10 افزایش سرمایه جدید آمدند

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، تازه ترین افزایش سرمایه های بورسی اعلام شد:

زگلدشت  مجوز افزایش سرمایه 25%  از محل مطالبات و اورده و انباشته صادر شد. همچنین مجمع عمومی فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از مبلغ 700,000,000,000  ریال به مبلغ 1,200,000,000,000  ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی   موافقت و اختیار عملی نمودن آن را به مدّت 2 سال به هیئت مدیره تفویض نماید تا هیئت مدیره شرکت پس از أخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی نمودن آن اقدام نماید.

برچسب‌ها

« پخش » اوراق اخزا گرفت

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، پخش البرز اعلام کرد: در توافقات انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی کشور در اواخر شهریور ماه سال جاری بالغ بر 1.130 میلیارد ریال از مطالبات این شرکت از طریق دریافت اوراق خزانه نوع اول تسویه شده و فرآیند انتقال اوراق در دی ماه به پایان رسیده است . شایان ذکراست بخشی از طلب تأمین کنندگان دارویی از محل این اوراق تسویه شده است .

Subscribe to محصولات شیمیایی