های‌وب: بانک ملی به تعهدات خود عمل نکرد

Submitted by karkhane on

با وجود اینکه در 30 فروردین ماه سال جاری نیز اظهارنظر کارشناس از بابت عدم انجام بخشی از تعهدات به طرفین ابلاغ شده است؛ اما تا کنون موضوع فسخ یا ملغی شدن قرارداد مطرح نگردیده.

 شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا اعلام کرده است که به دلیل به‌روزرسانی یکی از خطوط تولیدی این شرکت این خط تولیدی تا 30 مهر ماه از مدار تولید خارج خواهد شد.

 گروه مالی صبا تأمین نیز در اطلاعات صورت‌های مالی حسابرسی شده 12 ماهه خود در مجموع به 8 هزار و 960 میلیارد تومان درآمد سالانه رسیده است.

بانک ملی بالاخره صورت‌های مالی خود را منتشر کرد

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز و به نقل از پایگاه خبری بازارسرمایه، بانک ملی پس از چند سال وقفه و بنابر سیاست‌های جدید وزیر اقتصاد مبنی بر افزایش شفافیت، صورت‌های مالی خود را روی کدال منتشر کرد.

2 بانک بورسی در اولویت مردم برای دریافت وام

Submitted by admin on

دنیای بورس: مرکز افکار‌سنجی دانشجویان (ایسپا) در تیرماه سال‌جاری یک نظرسنجی با جامعه آماری گسترده شهروندان کشور اعم از شهر و روستا انجام داده که نتایج متفاوتی را با باورهای عمومی ‌درخصوص اولویت مردم در مراجعه به بانک‌ها نشان می‌دهد.

عرضه بلوکی « وبانک » در هفته آینده

Submitted by admin on

دنیای بورس: بانک ملی قصد دارد 7.5 درصد بلوک سهام سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی را با قیمت 458.9 تومان در روز سه‌شنبه هفته بعد به فروش برساند. سهام قابل عرضه معادل یک میلیارد و 218 میلیون و 750 هزار سهم است که شرایط واگذاری آن به صورت یکجا، نقد و یا نقد و شرایطی (10 درصد مابقی طبق شرایط پیوست) اعلام شده است.

برنامه بانک ملی در بازار سرمایه

Submitted by admin on

مهر: مسعود خاتونی در گفت‌وگویی می‌گوید: بانک ملی از سال گذشته تاکنون حضور موفقی در بورس داشته و فرآیندهای هم سویی ایجاد شده. ضمن اینکه امیدواریم پروژه حضور ۱۰۰ درصدی در بازار سرمایه تا پایان سال جاری انجام شود تا سال آینده در نمایشگاه دستاوردها را به معرض دید فعالان اقتصادی قرار دهیم.

برچسب‌ها

زمان فروش بلوک ۵ درصدی « سپرده »

Submitted by admin on

دنیای بورس: بانک ملی ایران در حالی تاکنون سه بار در 13 آبان ، 30 آذر و 23 دی سال 94 در فروش بلوک 5 درصدی سپرده‌گذاری مرکزی ناکام مانده که برای چهارمین بار، زمان و شرایط این بلوک را اعلام کرد.

به این ترتیب مقرر شده 75 میلیون سهم «سپرده» به قیمت پایه هر سهم 263.3 تومان و به ارزش 19.7 میلیارد تومان در تابلو پایه الف بازار معاملات فرابورس و طبق مقررات بازار سوم، عرضه شود. این عرضه چهارشنبه آینده 12 دی به صورت نقد انجام می‌شود.

دو بانک بورسی سهامدار در پیام‌رسان‌ها

Submitted by admin on

محمد رسول کاظمی؛ مدير پيام‌رسان آي‌گپ، گفته توافق ميان پيام‌رسان آي‌گپ و کنسرسيومي با عضويت شرکت گسترش الکترونيک مبين ايران، مجموعه شرکت ارتباطات سيار ايران (همراه اول) و بانک‌هاي پارسيان و پاسارگاد حاصل شده است. اين پيام‌رسان توسط شرکت « روي خط مديا» پشتيباني مي‌شود. در خبرها آمده است دو بانک پيام‌رسان «آي‌گپ» را خريده‌اند. همچنین پيام‌رسان بله متعلق به شرکت داده‌ورزي سداد است. ۷۲درصد سهم اين شرکت متعلق به بانک ملي ايران است.  

زمان عرضه بلوکی « وبانک » و « خچرخش »

Submitted by admin on

در ادامه برنامه واگذاری شرکت‌ها در روزهای پایانی سال جاری، بانک ملی و ایران خودرو دیزل هم فروشنده بلوکی دو شرکت شدند. بانک ملی ایران در راستای گام در سیاست‌ خروج از بنگاهداری، در نظر دارد در روز 27 اسفندماه بلوک 70.68 درصدی سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی را عرضه کند. این بلوک مدیریتی «وبانک» شامل بیش از 11 میلیارد و 486 میلیون و 126 هزار سهم است که به قیمت پایه هر سهم 370.1 تومان و به صورت 30 درصد روانه میز فروش می‌شود.

آمار پیش‌فروش سکه در هفته گذشته

Submitted by admin on

براساس بخشنامه بانک مرکزی، پیش‌فروش سکه تمام بهار آزادی با روش جدید برای سررسید شش ماهه به نرخ 1.4 میلیون تومان و برای سررسید یک ساله به نرخ 1.3 میلیون تومان از روز شنبه؛ ۲۸ بهمن‌ماه در ۱۱۳۱ شعبه منتخب بانک آغاز شد. حراج سکه در بانک کارگشایی نیز طبق روال سابق در روزهای زوج ادامه دارد؛ به‌طوری‌که تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار قطعه سکه در این واحد به‌صورت نقدی فروخته شد.

Subscribe to بانک ملی