با او ام پی فینکس در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ۲۰۲۴؛ امنیت و سرعت در تبادل ارزهای دیجیتال

11:09 - 1403/05/18
نمایشگاه بورس بانک بیمه (ایران فینکس) ۲۰۲۴، رویداد مهمی است که هرساله با هدف معرفى قابلیت‌هاى نهادهاى مالى داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

رپرتاژ آگهینمایشگاه بورس بانک بیمه (ایران فینکس) ۲۰۲۴، رویداد مهمی است که هرساله با هدف معرفى قابلیت‌هاى نهادهاى مالى داخلی و خارجی برگزار می‌شود. امسال شانزدهین دوره از نمایشگاه صنعت مالی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور جمع کثیری از اهالی بازار برگزار می‌شود. صرافی محبوب ارزهای دیجیتال او ام پی فینکس (OMPFinex) نیز امسال فرصت را غنیمت شمرده و با حضور در این رویداد علاوه بر حمایت مالی، جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه بازار کریپتو را معرفی خواهد کرد.

بازدیدکنندگان از غرفه او ام پی فینکس در نمایشگاه صنعت مالی، می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از حضور چهره‌های خاص، از آموزش ورود به دنیای ارزهای دیجیتال که هر روز در این غرفه برگزار می‌شود نیز برخوردار شوند. گردونه شانس صرافی و جوایز رمزارزی آن نیز یکی دیگر از جاذبه‌های غرفه اوام‌پی فینکس در نمایشگاه فینکس خواهد بود. شما با عکسبرداری و فیلمبرداری در این غرفه و انتشار آن در اینستاگرام می‌توانید در قرعه‌کشی شرکت نموده و از جوایز هیجان‌انگیز آن نیز بهره‌مند شوید.

علاوه بر خدمات بی‌شمار این صرافی، امنیت و سرعت در تبادل ارزهای دیجیتال، ویژگی‌های برجسته‌ای هستند که این پلتفرم معاملاتی همیشه بر آن تاکید داشته و در محافل مختلف با افتخار از آن صحبت کرده است.

امنیت در او ام پی فینکس

با نفوذ هرچه بیشتر تکنولوژی‌های مختلف در جنبه‌های گوناگون زندگی و تمرکز هرچه بیشتر این فناوری‌ها به خدمات مجازی، مسئله امنیت و محرمانگی اطلاعات در این فضا، اهمیتی روزافزون پیدا می‌کند. بازار ارزهای دیجیتال به‌عنوان یکی از صنایع نوپا و در حال رشد، در کنار خدمات بسیار، زمینه فعالیت‌های مجرمانه و ظهور روش‌های تازه‌ای از کلاهبرداری را فراهم کرده است. به این دلیل، وجود به‌روزترین تدابیر و اقدامات امنیتی برای تامین امنیت و سرعت در تبادل ارزهای دیجیتال در پلتفرم‌های معاملات رمزارزی، به یک مزیت رقابتی و ویژگی متمایزکننده در این حوزه تبدیل شده است.

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس با علم به این موضوع و اهمیت آن، تلاش کرده است با تکیه بر بالاترین استانداردهای امنیتی، بستری امن برای کاربران خود فراهم کند. امنیت اطلاعات و دارایی کاربران در او ام پی فینکس در ابعاد و اشکال مختلف قابل تعریف است. قبل از پرداختن به برجسته‌ترین قابلیت‌های مربوط به امنیت در این پلتفرم، لازم است بدانید که این سطح از امنیت و سرعت در تبادل ارزهای دیجیتال به طور کلی در دو سطح زیرساخت‌‌های کلی و زیرساخت‌های مربوط به پلتفرم OMPFinex تامین می‌شود.

با او ام پی فینکس در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ۲۰۲۴؛ امنیت و سرعت در تبادل ارزهای دیجیتال10

در چارچوب امنیتی زیرساخت‌های کلی مورد بررسی در صرافی او ام پی فینکس، قسمت‌های مختلفی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که عبارتند از:

آنالیز امنیتی و تشخیص آسیب‌پذیری‌ها

تجزیه و تحلیل امنیتی (Security Analysis) به سیستم کمک می‌کند تمام تهدیدات احتمالی را جمع‌آوری کرده و با آنالیز آنها، بروز هرگونه تهدید یا ناهنجاری را تشخیص دهد.

آنالیز داده‌های لاگین یا ورود به سیستم و تشخیص نفوذ

در این بخش، سیستم‌عامل کلیه اطلاعات مربوط به ورود کاربران به سیستم را به صورت دوره‌ای ارسال می‌کند تا درصورت مشاهده هرگونه Log غیرعادی، مورد بررسی قرار گیرد. سیستم تشخیص نفوذ نیز یک سیستم مانیتورینگ بدون ایجنت (Agentless) است که کلیه داده‌های سیستم‌های تحت نظارت را به سمت سرور ارسال می‌کند تا در آنجا بدافزارها یا رفتارهای مشکوک احتمالی شناسایی شود.

ارزیابی پیکربندی

در چارچوب امنیتی زیرساخت مورد استفاده صرافی OMPFinex، ارزیابی پیکربندی به صورت دوره‌ای برای بررسی کانفیگ‌های ناامن سیستم‌عامل سرور برمبنای استانداردهای امنیتی انجام می‌گیرد.

رعایت مقررات

سیستم ناظر بر رعایت مقررات، وظیفه دارد انطباق کنترل‌های امنیتی لازم را با استانداردهای بین‌المللی بررسی کند.

امنیت در خدمات مختلف صرافی او ام پی فینکس

علاوه بر بهره‌گیری از چارچوب امنیتی بی‌نظیر در زیرساخت‌های این پلتفرم، اهمیت امنیت اطلاعات و دارایی‌های کاربران در هر بخش از خدمات صرافی OMPFinex به طور کامل لحاظ شده است. برای مثال، کیف‌پول صرافی او ام پی فینکس به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین خدمات این صرافی، به صورت کاملاً مجزا و اختصاصی پیاده‌سازی شده است. ضمن اینکه، کیف‌پول اصلی صرافی نیز از نوع سرد و آفلاین است. این ویژگی تضمین می‌کند که دارایی کاربران در نتیجه هک شدن پلتفرم یا هرگونه خطر مشابه از بین نخواهد رفت.

یکی دیگر از بازنمودهای امنیت و سرعت در تبادل ارزهای دیجیتال در او ام پی فینکس، امکان فعال‌سازی قابلیت کد شناسایی دوعاملی است که برای هر بار ورود به سیستم یا ثبت درخواست واریز و برداشت وجه مورد نیاز است. کاربران برای ورود به حساب کاربری خود در صرافی یا انجام هرگونه تراکنش مالی باید کد احراز هویت دوعاملی خود را از طریق نرم افزار Google Authenticatorدریافت و در کادر مربوط به آن وارد کنند.

سرعت در او ام پی فینکس

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که افزایش اعتماد کاربران به صرافی رمزارزی او ام پی فینکس را در پی داشته است، سرعت در تبادل ارزهای دیجیتال و پردازش درخواست‌های واریز و برداشت تومانی یا ارزی در این پلتفرم است. برای داشتن تجربه امن واریز تومانی، صرافی ارزهای دیجیتال او ام پی فینکس دو روش درگاه پرداخت آنلاین و شماره شبا را دراختیار کاربران قرار داده است.

با او ام پی فینکس در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ۲۰۲۴؛ امنیت و سرعت در تبادل ارزهای دیجیتال11

نقدینگی صرافی او ام پی فینکس باعث شده است، این درخواست‌ها به محض ثبت شدن به صورت سیستمی تایید و پردازش شوند. البته نهایی شدن تراکنش واریز و برداشت، تا حد زیادی به سیکل پایا بستگی دارد ولی معمولاً در کمترین زمان ممکن، وجه به حساب کاربر منتقل می‌شود.

تجربه کم‌نظیر امنیت و سرعت در تبادل ارزهای دیجیتال در او ام پی فینکس

صرافی ارزهای دیجیتال او ام پی فینکس (OMPFinex) از معدود پلتفرم‌های معاملات رمزارزی است که توانسته است ویژگی امنیت و سرعت در تبادل ارزهای دیجیتال را در هم آمیخته و اعتماد سرمایه‌گذاران داخلی را به خود جلب کند. در این مطلب اشاره کردیم که این صرافی با بهره‌گیری از به‌روزترین زیرساخت‌های امنیتی و استفاده از سرورهای داخلی، امنیت دارایی و اطلاعات کاربران خود را در بالاترین سطوح تضمین کرده است. به‌علاوه، پردازش آنی و سریع تراکنش‌ها به محض ثبت شدن به‌لطف نقدینگی کافی این صرافی، ویژگی دیگری است که مورد توجه کاربران زیادی در این حوزه قرار گرفته است.