حمایت فستوس از ورزشکاران ایرانی؛ از کشتی تا دوچرخه‌سواری

19:40 - 1403/04/30
گروه بین‌المللی فستوس(Fastos) مالک شرکت‌های نیکران موتور پاسارگاد و مهرآیین وندا، در ادامه حمایت‌های واقعی خود از ورزشکاران ایرانی، در بیانیه‌ای جدید حمایت خود را از تیم ملی کشتی ایران اعلام نموده است.

حمایت فستوس از ورزشکاران ایرانی؛ از کشتی تا دوچرخه‌سواری10

 در همین راستا، در روز پنج‌شنبه 28 تیر ماه 1403، در مراسمی باشکوه که از سوی گروه بین‌المللی فستوس برگزار شده بود، از ملی‌پوشان تیم کشتی فرنگی ایران تقدیر و تجلیل به عمل آمد. پس از آن ورزشکاران در کنار مسئولان گروه فستوس(Fastos)، از فروشگاه‌ها و محصولات این مجموعه های تولیدی دیدن کردند. این مراسم که در فضایی کاملا دوستانه و صمیمانه برگزار شد، نقطه آغازی بر همکاری موثر و پایدار بین مجموعه فستوس(Fastos)  و فدراسیون کشتی ایران به ‌شمار می‌آید.

گروه بین‌المللی فستوس (Fastos)  در جهت حمایت از ورزش ایران، ایده‌ای نو را اجرایی کرده است تا حمایت از ورزشکاران تنها به ابعاد مالی محدود نشود و در فرایندی استراتژیک، حمایت معنوی و روانی از ورزشکاران را نیز شامل گردد. در این راستا، در جهت حفظ آرامش بازیکنان تیم ملی کشتی ایران و دوری آنها از حواشی اضطراب‌زای المپیک، گروه بین‌المللی فستوس (Fastos)  امکان اقامت ورزشکاران عزیز تیم ملی کشتی را در هتلی لوکس و با امکانات رفاهی کامل خارج از دهکده المپیک فراهم کرده است. اقدامی که امید است موجب به ثمر رسیدن تلاش‌های شبانه‌روزی ورزشکاران عزیزمان و کسب مدال‌های قهرمانی شود.

شرکت نیکران موتور پاسارگاد هم به عنوان بخشی از مجموعه معظم فستوس (Fastos)  افتخار دارد تا در راستای این حمایت جوایز زیر را برای مدال آوران در نظر بگیرد :

- یک دستگاه موتورسیکلت TNT 249s از برند Benelli برای برنده مدال طلا

- یک دستگاه موتورسیکلت K 249n از برند MBP برای برنده مدال نقره

-  یک دستگاه موتورسیکلت180s  از برند Benelli برای برنده مدال برنز

از طرف گروه مهرآئین وندا، دیگر زیرمجموعه گروه بین‌المللی فستوس (Fastos) نیز یک دستگاه دوچرخه از برند آلمانی Cube به مدال‌آوران اهدا خواهد شد.

در ادامه نیز مراسم بدرقه تیم ملی کشتی آزاد در روز یکشنبه 31ام تیرماه 1403 برگزار خواهد شد که اخبار این مراسم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

حمایت فستوس از ورزشکاران ایرانی؛ از کشتی تا دوچرخه‌سواری18

گروه بین‌المللی فستوس حامی ورزشکاران ایرانی

گروه بین‌المللی فستوس (Fastos)  و مدیران آن خصوصا «جناب آقای محمود غلامی» مدیرعامل محترم مجموعه با توجه به علاقه شخصی وافر خود به ورزش و سلامت جامعه، از زمان شروع فعالیت خود همواره حامی مهمی برای ورزشکاران ایرانی، به خصوص در رشته‌های دوچرخه‌سواری و موتورسواری حرفه ای بوده است، طوری که اخیرا نیز با حمایت گروه فستوس (Fastos)  یکی از ورزشکاران موتورسواری، «آقای داریوش قربانی» توانست در مسابقات موتورسواری «هارد اندرو اندونزی» موفق به دریافت مقام قهرمانی جهان شود.

همچنین گفتنی است که در مراسم روز پنج‌شنبه، گروه بین‌المللی فستوس حمایت خود از تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران را اعلام کرد که جزییات بیشتر آن و نیز اخبار مراسم تجلیل از دوچرخه سوار ملی پوش در آینده‌ی نزدیک ارائه خواهد شد.