آیا می‌دانید با نصب "پکیج‌‌های شوفاژدیواری بوتان" در تابستان از ۶ ماه گارانتی بیشتر بهره‌مند می‌شوید؟

20:22 - 1403/04/20
با نصب پکیج شوفاژدیواری بوتان، ۳۰ ماه گارانتی بگیرید.

تابستان امسال علاوه بر امکان انتخاب پکیج شوفاژدیواری با‌کیفیت و با دوام از یک برند معتبر و مطمئن و برخورداری از خدمات قبل، حین و سال‌ها پس از خرید، گروه صنعتی بوتان در راستای رضایت مصرف‌کنندگان، برای آن دسته از مشتریانی که در سه ماه تابستان اقدام به خرید و نصب پکیج شوفاژدیواری می‌کنند، امتیاز ویژه‌ای در نظر گرفته است.

طرح ۶+۲۴ بوتان

در این طرح که تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ امکان  استفاده از آن وجود دارد، شما می‌توانید با خرید و  نصب پکیج شوفاژدیواری، از ۶ ماه گارانتی بیشتر برای محصول خود برخوردار شوید.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت بهره‌مندی از طرح 6+24 بوتان، به نمایندگی‌های مجاز فروش بوتان در سراسر کشور مراجعه کنند و یا با مرکز سراسری خدمات مشتریان بوتان ۵۱۰۱۱-۰۲۱ جهت دریافت راهنمایی ییشتر و دریافت اطلاعات تماس نزدیک‌ترین نمایندگی، تماس بگیرند.

شبکه گسترده خدمات‌ مشتریان بوتان

گروه صنعتی بوتان از زمان تاسیس تا کنون علاوه بر تولید و توزیع محصولات با کیفیت، در زمینه مشتری‌مداری نیز جزو پرچمداران صنعت کشور بوده است؛ به گونه‌ای که  در سال ۱۳۳۸ با راه‌اندازی اولین مرکز مشتریان مجهز به سیستم بی‌سیم اقدام به ارائه خدمات به مشتریان کرده است و در حال حاضر نیز دارای گسترده‌ترین شبکه خدمات‌رسانی با سرویسکاران ماهر و آموزش دیده در سراسر کشور می‌باشد.

بوتان مفتخر است که  همواره با بکارگیری فن‌آوری روز و استفاده از قطعات معتبر و استاندارد در محصولات خود،  همراه با ارائه خدمات مطمئن و تضمین ارائه قطعات استاندارد تا سال‌ها پس از تولید،  از سوی مشتریان به "انتخابی مطمئن" تبدیل شده است.

بوتان دارای استانداردهای ملی خدمات مشتریان

بوتان دارای استانداردهای ملی خدمات مشتریان، ارزیابی رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات مشتری می‌باشد. برخی از ویژگی‌ها و انواع خدمات قابل ارائه به مشتریان را می‌توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • شبکه گسترده فروش با بیش از ۱۵۰۰ نماینده فروش در سراسر ایران

  • بزرگ‌ترین مرکز تماس ایران در صنعت لوازم خانگی از سال ۱۳۸۲ تاکنون

  • گسترده ترین شبکه خدمات رسانی  با پشتیبانی بیش از ۶۰۰۰ سرویسکار، سرویسیار و نصاب مجاز در  ۶۵۰ شهر

  • تامین و توزیع قطعات یدکی استاندارد در اسرع وقت و بدون معطلی با بیش از ۱۳۱ نماینده فروش قطعه

  • پیگیری و کنترل فرآیندهای خدمات‌رسانی به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن مخصوص خدمات مشتریان در مرکز تماس بوتان

  • پاسخگویی در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل

    • دارای سرویس تماس برگشتی خودکار

  • ۱۳  مرکز مشتریان در سراسر ایران

محصولات گروه صنعتی بوتان

در حال حاضر  بوتان با تولید محصولاتی همچون انواع آبگرمکن دیواری فوری، آبگرمکن برقی و گازسوز مخزن دار ، پکیج شوفاژدیواری در دو فن‌آوری، کاربری دیجیتال و ساده با ظرفیت های متنوع، رادیاتور آلومینیومی، رادیاتور پنلی و رادیاتور حوله‌ای، کامل ترین سبد محصولات گرمایشی را در اختیار دارد.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم به معرفی طرح ۲۴+۶ بوتان، تابستان ۱۴۰۳ بپردازیم، برای بهره‌مندی از امکان فوق‌العاده این طرح یعنی ۳۰ ماه گارانتی بوتان برای انواع پکیج شوفاژ دیواری تا آخر شهریورماه فرصت باقیست، لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

B۲n.ir/summer-plan-rep