به گزارش «دنیای بورس»، فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد گفت: علاوه بر شرکتهای بخش خصوصی هفته آینده با مدیران شرکتهای بزرگ بورسی هم جلسه میگذاریم تا حضور خود در بورس را گسترش دهند.
همچنین دولت برنامه وسیعی برای واگذاری داراییها دارد؛ نهادهای عمومی، صندوق های بازنشستگی و ستاد اجرایی فرمان امامهم برنامههایی برای واگذاری شرکتهای خود دارند و از امروز هم اولین صندوق واسطه گری مالی به مردم ارائه میشود.