به گزارش «دنیای بورس» به نقل از ایسنا، رئیس دفتر رئیس جمهور گفته است:
- به آمریکاییها اعلام کرده بودیم که ترور سردار سلیمانی بی پاسخ نمیماند
- تنها انتقام این حمله نظامی نبوده است
- تا جایی که میدانم اولین باری است که پایگاه آمریکایی در جایی مورد حمله قرار می گیرد
- کار شجاعانهای بود
- آمریکاییها به دنبال خفیف جلوه دادن این اتفاق هستند
- این اقدام ترور شهید سلیمانی که آمریکایی ها انجام دادند بدانند از خط قرمز ایران خارج شدند.