برای نخستین بار در بازار سرمایه محقق شد

رونمایی از سامانه هوشمند IFRS

09:37 - 1400/01/21
مدیرعامل موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود از رونمایی برنامه سامانه هوشمند استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی خبر داد.

دنیای بورس: عباس وفادار؛ مدیرعامل موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود با اشاره به برنامه‌های طراحی شده توسط این شرکت گفت:  این شرکت 3  نرم افزار طراحی کرده است که هر کدام سامانه هوشمند در چارچوب جمع آوری آیین نامه ها و قوانین مالیاتی، کا و تامین اجتماعی، IFRS هستند.

برنامه سامانه هوشمند مالیاتی به نامه «ساهوما» با حدود 32 هزار کاربر در حال فعالیت است که تمامی بخش نامه‌ها و تبصره‌های مرتبط با قوانین مالیاتی را شامل می‌شود. این برنامه قابل نصب روی سیستم های پشتیبانی IOS و ANDROID است.

: نرم افزار دوم این شرکت سامانه هوشمند کار و تامین اجتماعی به نام «ساهوکا»  است که حدود 3 سال از فعالیت آن می گذرد اما نرم افزاری که طی چند روز اخیر رونمایی شده و برای سهامداران بورسی جالب توجه است، سامانه هوشمند استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی IFRS  است.

مدیرعامل موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود با تاکید اینکه این نرم افزار شامل 5 بخش است، اظهار کرد: این نرم افزار از بخش‌های موضوع‌های کلی، ترازنامه، سود و زیان، موضوع‌های خاص، واژه نامه ایجاد شده که حجم استانداردها که حدود 7 هزار صفحه است دسته بندی شده و به طور پیوسته کاربر می تواند از این برنامه بهره ببرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه های فوق را از «اپ استور»، «سیب اپ» برای نرم افزار IOS و از برای نرم افزار ANDROID از بازار و گوگل پلی دانلود کنند .