چه خبر از کدال؟

پذیرش "فالوم" در بازار دوم فرابورس و شروع مجدد فعالیت"شصدف"

14:10 - 1402/05/26
شرکت صنعتی دوده فام (شصدف) در سامانه کدال اعلام کرد: باتوجه‌به انجام تعمیرات یکی از خطوط تولید شرکت صنعتی دوده فام، با توجه به اتمام تعمیرات، خط تولید مربوطه از 25 مرداد بعد از تعمیرات اساسی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

در انتهای هفته اطلاعیه‌های بسیاری در خصوص افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده است. نمادهای ریشمک، وکبهمن و اپال مدارک و مستندات خود را بارگذاری کردند. همچنین نمادهای بکابل و گوهران پیشنهاد افزایش سرمایه خود را مطرح کردند. افزایش سرمایه نمادهای غناب، دحاوی و غشهد نیز مورد تأیید حسابرس و بازرس قانونی قرار گرفته است.

 شرکت صنعتی دوده فام (شصدف) بیان کرد: باتوجه‌به انجام تعمیرات یکی از خطوط تولید شرکت صنعتی دوده فام، با توجه به اتمام تعمیرات، خط تولید مربوطه از 25 مرداد بعد از تعمیرات اساسی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

 شرکت صنایع پتروشیمی تخت‌جمشید با نماد شجم از پروژه مخازن کروی بهره‌برداری کرد. این پروژه جهت ذخیره‌سازی و تأمین خوراک اصلی در فرآیند تولید در مقطع قیمت بهینه خوراک و تولید مستمر، افزایش ظرفیت و سودآوری شرکت راه‌اندازی شده است.

اما شرکت البرز دارو (دالبر) از افزایش نرخ فروش برخی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و اقلام بسته‌بندی خبر داده است.

 شرکت ایران یاسا تایر و رابر (پاسا) نیز از افزایش قیمت برخی از محصولاتش خبر داد. طبق اعلام این شرکت نرخ فروش انواع تایرهای دوچرخه و موتورسیکلت و سایر تایرها به میزان 25 درصد و انواع تیوب دوچرخه و موتورسیکلت و سایر تیوب به میزان 10 درصد و انواع شیلنگ‌های آب و گاز به میزان 20 و سایر محصولات به میزان 10 افزایش می‌یابد.

 شرکت سیمان مجد خواف (سخواف) از انعقاد قرارداد سایش حدود سی هزار تن سنگ‌آهن هماتیت دانه‌بندی‌شده به مبلغ هفتاد و سه میلیارد و پانصد میلیون ریال با شرکت نگین کانی احیا خبر داد.

 شرکت صنایع گلدیران (گلدیرا) اعلام کرد: کلیه اعضای هیئت‌مدیره مقرر نمودند که در راستای بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی و همچنین افزایش ظرفیت تولید محصولات جدید و با رعایت مفاد ماده 42 قانون بازار بورس و اوراق بهادار، مالکیت اراضی به شرکت صنایع گلدیران کاسپین انتقال یابد.

 شرکت آلومتک (فالوم) از موافقت فرابورس ایران با درخواست پذیرش سهام شرکت در فرابورس ایران خبر داد.

تحلیل بنیادی سهام فالوم

 شرکت کارخانجات مخابراتی ایران با نماد لکما در مناقصه شماره شرکت ایرانسل با موضوع "power system order for 2023/24 projects" شرکت کرده است.

 اما شرکت کی بی سی نیز عنوان کرد: مزایده فروش یک قطعه زمین فاقد متقاضی خرید بوده است.

شرکت  مهندسی صنعتی روان فن آور (خفناور) هم در نظر دارد 6 دانگ یک قطعه زمین صنعتی را از طریق مزایده عمومی به صورت نقد و اقساط به فروش رساند.

 بانک ایران‌زمین از فروش املاک خود از طریق مزایده خبر داد که در مجموع مبلغ به فروش رفته عدد 79 میلیارد تومان بوده که سود حاصل از آن را 42 میلیارد تومان اعلام کرده است.

 شرکت ماشین‌سازی اراک (فاراک) نیز از طراحی و ساخت یک دستگاه مخزن پتروشیمی بندر امام خبر داده است.

 اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای غاذر و خفرمان سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی عادی و فوق‌العاده دعوت کرده اند.