چه خبر از کدال؟

شناسایی سود خالص 2 همتی بانک پارسیان

16:42 - 1402/03/28
در میان اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال بانک پارسیان صورت های مالی منتهی به 29 اسفند ماه خود را منتشر کرده است. این بانک اعلام کرده در ۱۲ماهه سود خالص 2476 میلیاردتومانی را کسب کرده که با رشد 1635 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه شده است.

بانک پارسیان صورت های مالی منتهی به 29 اسفند ماه خود را منتشر کرده است. این بانک اعلام کرده در ۱۲ماهه سود خالص 2476 میلیاردتومانی را کسب کرده که با رشد 1635 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه شده است.

اما شرکت پارس‌خودرو در ۱۲ماهه منتهی به اسفندماه زیان خالصی معادل 7720 میلیارد تومان را شناسایی کرده که با افت بیش از 400 درصدی نسبت  به دوره مشابه سال قبل هرماه شده است.

شرکت صنایع پتروشیمی تخت‌جمشید بیان داشت به‌منظور حفظ روند یکنواختی تولید خود در ماه‌های آتی، از تاریخ 27 خردادماه 1402 اقدام به تمیزکاری و تعمیرات دوره ایی واحد PBR2 کرده است. پیش‌بینی می‌شود عملیات فوق حداکثر به مدت 10 روز و تا تاریخ 5 تیرماه 1402 انجام و متعاقب آن واحدهای عملیاتی با ظرفیت کامل به مدار تولید باز گردد.

شرکت فرآورده‌های غذائی و قند تربت‌جام قرارداد خرید یک دستگاه فیلترمبران همراه با متعلقات و دو دستگاه فیلتر دکانتور منعقد کرده است.

شرکت کی بی سی نیز اعلام کرد با عقد قرارداد تولید مشترک و تحت لیسانس فراورده‌های تنفسی با شرکت آلدو یونیون اسپانیا سعی در پوشش حداکثری بازار این محصولات در کشور دارد.

شرکت سیمان مجد خواف از انعقاد قرارداد  سایش مقدار 50،000 تن ضایعات گندله آهن با  شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد خبر داد.

شرکت فولاد فزا سپاهان از تعدیل نرخ فروش شامل 1- تعدیل نرخ دولومیت داخلی از مبلغ 390 تومان به 450 تومان هر کیلو و از تاریخ  1 مهرماه 1401 حدود 10 میلیارد تومان برآورد درآمد تاکنون و 2- تعدیل نرخ دریافتی دولومیت بیرونی از مبلغ 731 تومان به 793 تومان در هر کیلو و از تاریخ یکم مهرماه 1401 تاکنون و به حدود 3 میلیارد تومان است.

شرکت داروسازی فارابی بیان کرد نرخ فروش 2قلم از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش‌یافته است.

شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران نیز بیان داشت افزایش سود عملیاتی بیش از 30 درصد  نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل، عمدتاً ناشی از اصلاح و ارتقا فرآیندهای خریدوفروش، اصلاح پرتفوی فروش محصولات، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و افزایش بهره‌وری بوده است.

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران (لکما) در مناقصــه شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با موضوع: پروژه احداث شبکه مخابرات واسکادای خط لوله هشتم سراسری گاز و انشعابات مربوطه حدفاصل ابرکوه /پارچین به روش EPC ، شرکت کرده است.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای کگل، والماس و شسینا سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

نماد قتربت پیشنهاد افزایش سرمایه 690 درصدی را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را مطرح کرده است.