چه خبر از کدال؟ افزایش سرمایه بانک خاورمیانه

15:20 - 1402/02/05
بانک خاورمیانه در گزارش کدال اعلام کرد که افزایش سرمایه 43 درصدی وخاور از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفته است.

در اطلاعیه های منتشر شده در سامانه کدال شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در خصوص اخبار مبنی بر انعقاد قرارداد جدید با ملی صنایع مس ایران توضیح داد.

 شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه عنوان کرد دارای 6 قرارداد به صورت قطعی با شرکت ملی مس ایران می باشد. که یکی از شرکت‌های تحت پوشش با مالکیت 99.99 این شرکت با نام شرکت فنی و مهندسی مفرغ ساز (تیپک) در حال مذاکره با شرکت صنایع ملی مس ایران به منظور اخذ پروژه کنسانتره سریدون در فاز یک و دو می باشد که تاکنون هیچگونه اظهارنظری در خصوص موافقت با مخالفت با اجرای این پروژه توسط شرکت ملی مس نشده است.

شرکت تجهیز نیروی زنگان با نماد شزنگ بیان کرد با توجه به لزوم اورهال خط لوله و مخازن مطابق برنامه تعمیر و نگهداری ماشین الات شرکت تا اطلاع ثانوی و پایان تعمیرات بخشی از فعالیت تولید شرکت متوقف خواهد شد.

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس(تپسی) در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر عرضه سهم سهامدار عمده به پرسنل شرکت اعلام کرد که اعطای سهام تشویقی با انتقال 0.88 درصد از سهام شرکت ظرف یک هفته آینده انجام خواهد شد.

شرکت پارس فولاد سبزوار افزایش نرخ فروش محصولات و کاهش بهای تمام شده به دلیل خرید خرید به موقع مواد اولیه با قیمت پایین را علت اصلی افزایش سود دانسته است.

شرکت تامین سرمایه دماوند از اخذ موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری مختلط با تضمین اصل مبلغ سرمایه گذاری خبر داد.

شرکت صنعتی سپنتا (فپنتا) اعلام داشت کاهش سود خالص شرکت در رابطه با فروش مستقیم نورد و لوله سپنتا اهواز می‌باشد که می بایست از طریق شرکت مادر صورت می‌گرفت.

شرکت صنایع پمپ سازی ایران در خصوص تغییرات سود شرکت در دوره مالی 9 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 1401 نسبت به دوره مشابه قبل را افزایش درآمد عملیاتی به میزان 81 درصد که به سبب درآمد سود تقسیمی بانک سامان و بیمه اتکایی سامان بوده است.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با نماد تاپکیش عمده افزایش درآمد دوره 3 ماهه نخست سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 1402 نسبت به دوره قبل در سرفصل قطعات فروش بوده که مربوط به شناسایی و تحقق یافتن درآمدهای فروش به شرکت داده ورز جویا و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان است.

نمادهای کتوکا، سکرد، امید، وصنا و وسپهر صورت های مالی خود را در سامانه کدال منتشر کردند.

شرکت سیمان کردستان در گزارش 6 ماهه از افزایش سود خالص 22 درصدی نسبت به دوره قبل خبر داده است که از مبلغ 46 میلیارد تومان به مبلغ 56 میلیارد تومان رسیده است.

شرکت تامین سرمایه امید هم در سه ماهه منتهی به 29 اسفند 1401 به سود خالص 324 میلیارد تومان دست پیدا کرده است که نسبت به دوره قبل 151 درصد رشد داشته است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای کرومیت، شخاص، واحصا، سفانو، وگستر و لوتوس سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

همچنین افزایش سرمایه 43 درصدی وخاور از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.