صنعتی متفاوت را تصور کن؛ رویداد معدن هوشمند

20:59 - 1402/01/14
رویداد معدن هوشمند (Smart Mining) با شعار صنعتی متفاوت را تصور کن (Reimagine Industry) در سه گام اصلی رویداد افتتاحیه، چالش فناوری و رویداد اختتامیه، با حضور بازیگران بزرگ حوزه‌ی معدن، صنعت و اکوسیستم نوآوری و با هدف برداشتن گامی عملی برای هوشمندسازی معدن و صنایع معدنی با ایجاد بستری برای گفتگوی چندجانبه و پایدار میان بازیگران مؤثر این حوزه، برگزار می‌شود.

به گزارش دنیای بورس، مرحله دوم از رویداد «معدن هوشمند» توسط گروه کسب و کارهای نوین آن و با همکاری رسانه‌ی دنیای اقتصاد در حالی آغاز به کار کرد که مرحله اول آن با عنوان «فراخوان صنعت» در دوم اسفندماه 1401 برگزار شده بود. مرحله دوم این رویداد «فراخوان اکوسیستم نوآوری» نام دارد و از  همه استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت می‌کند تا در صورت داشتن محصول یا توسعه فناوری در محورهای سه‌گانه این رویداد، فایل ارائه کسب و کار (پیچ‌دک) خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنند.

 

صنعتی متفاوت را تصور کن؛ رویداد معدن هوشمند2

محورهای این فراخوان عبارتند از:

  1. یکپارچه‌سازی اطلاعات و تحلیل آن با کمک فناوری‌های فناوری اطلاعات (ERP)
  2. شبیه‌سازی و آموزش با کمک فناوری‌های واقعیت افزوده و مجازی (AR/VR)
  3. افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تعمیرات و نگهداری با کمک فناوری‌های اینترنت اشیا و هوش‌ مصنوعی (AI/ IIOT)
  4. صنعتی متفاوت را تصور کن؛ رویداد معدن هوشمند2

مهلت ارسال پیچ‌دک تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۲ تعیین شده است و پس از آن مرحله غربال اولیه توسط کمیته راهبری این رویداد انجام می‌شود. این غربال هم سویه‌های صنعتی و هم سویه‌های فناورانه را در بر می‌گیرد. پس از این مرحله حداکثر ۳۰ تیم انتخاب و به مرحله آموزش و منتورینگ وارد می‌شوند و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ رویداد سرمایه‌گذاری (دمودی) برگزار خواهد شد.

صنعتی متفاوت را تصور کن؛ رویداد معدن هوشمند18

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فراخوان به اکوسیستم نوآوری در حوزه «معدن هوشمند» به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://aanco.ir/launchpad_2/