معرفی سایت آهن و فولاد پیوان

09:48 - 1401/11/08
می‌خواهید برخی مصالح ساختمانی که از جنس آهن و فولاد هستند را به‌ صورت اینترنتی تهیه کرده و نمی‌دانید چه سایتی را انتخاب کنید؟ بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای خرید چنین وسایلی، به‌ صورت حضوری اقدام کنند؛ اما اگر شما بخواهید به ‌صورت آنلاین خرید نمایید و از قیمت‌ها با‌خبر شوید، چه سایتی بهتر از پیوان!؟ سایت آهنی پیوان به‌ صورتی طراحی شده که می‌توانید با ورود به آن از خدمات بسیاری بهره ببرید. اگر بخواهید آهن‌آلات مورد‌نیاز خود را به‌صورت عمده و با قیمت مناسب تهیه کنید، کافی است با این مجموعه آشنا شوید.
معرفی سایت آهن و فولاد پیوان

خرید محصولات آهنی از پیوان

حتی اگر در صنعت خاصی مشغول به‌ کار هستید و قصد دارید آهن‌آلات مورد‌نیاز مجموعه‌تان را از جایی مطمئن تهیه کنید، می‌توانید با توجه به صنعت خود از مشاوران این مجموعه کمک گرفته و بهترین محصول را سفارش دهید.

یکی از اصلی‌ترین مسائلی که در سایت Pivan مطرح شده، خرید بدون واسطه است. قیمت تمامی محصولات برایتان بدون وجود هیچ واسطه‌ای محاسبه شده و می‌توانید هر محصول را با قیمتی مناسب و به‌صورت مستقیم تهیه کنید. طراحی سایت، به‌ گونه‌ای است که می‌توانید به ‌راحتی به محصولاتی که می‌خواهید دست پیدا کنید.

این مجموعه چه خدماتی را در بر می گیرد؟

سایت آهنی پیوان، 50 سال است که در زمینه فولاد و آهن‌آلات، دارای سابقه بازرگانی است؛ به همین دلیل توانسته در طی چندین سال، مجموعه خود را تکمیل کند. اگر بخواهید از این مجموعه محصولی با ویژگی‌های خاص و به‌ صورت دلخواه سفارش دهید، کافی است از هر نوع خدمات بهره ببرید.

پیوان برای شما این امکان را به‌ وجود آورده که بتوانید نوع ورق، نوع فرمینگ، برند کارخانه، رنگ محصول و ضخامت، طول و عرض محصول را مشخص کنید. تمامی این خدمات در کنار برخی دیگر قرار داده شده‌اند تا بتوانید در نهایت محصول را به‌صورت سفارشی و باب میل خود دریافت کنید.

می‌توان از انتخاب با وزن دلخواه، تعداد برگ‌ها و همچنین واحد متر مربعی که می‌توانید روی محصول خود درج کنید، به‌ عنوان برخی خدمات دیگر نام برد. سایت آهنی پیوان برایتان این امکان را به‌وجود آورده که نوع آهن را از مجموعه‌شان انتخاب کنید؛ برخی مجموعه‌ها چنین خدماتی نداشته و افراد مجبور به تهیه ورق از دیگر شرکت‌ها می‌شوند.

می‌توان از خدمات حمل‌و‌نقل هم به‌ عنوان دیگر خدمات این مجموعه نام برد. هر محصولی که توسط خریدار سفارش داده می‌شود، با رعایت تمامی شرایط حمل‌و‌نقل مانند: در‌نظر‌گرفته‌شدن قوانین لجستیک، بیمه‌نامه و شناسنامه، حمل با کامیون‌های کمپرسی و... برای او ارسال خواهد شد.

روش‌های مختلف سنگ‌زنی، تراشکاری، فرزکاری، سمباده‌‍زنی و رزوه‌زنی از شیوه‌های مختلف برش فلز است که Pivan آن‌ها را در مجموعه خود جای داده است.

معرفی سایت آهن و فولاد پیوان0

کالا هایی که در سایت آهنی پیوان به فروش می رسند

 در کنار خدمات، لازم است به کالا‌ها و محصولاتی که در این مجموعه به ‌فروش می‌رسند هم دقت کرده و با توجه به نیاز خود، آن‌ها را تهیه کنید. می توان از موارد زیر به‌عنوان کالا‌ها و محصولاتی که Pivan از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، نام برد.

  • صنایع مفتولی
  • نبشی
  • پروفیل
  • میلگرد
  • شمش فولاد
  • ناودانی
  • ورق فولادی
  • ریل آسانسور
  • تخته و چوب
  • لوله
  • لوله اسپیرال
  • مش فولادی
  • سپری

چیز هایی که لازم است در مورد پیوان بدانید!

Pivan مجموعه‌ای است که توانسته طی چندین دهه شاخ و برگ‌های خود را بیش از پیش کند؛ در حالی که ریشه آن در خاک بازار سنتی، نهفته بوده و با معاملات عظیم و معتبر جای خود را ثابت کرده است. سایت آهنی پیوان در این سال‌ها هر قدم خود را بر‌اساس هدف رفع نیاز صنایع داخلی در زمینه کالا با‌کیفیت برداشته است.

این هدف بر پایه 3 اصل مهم کمترین زمان تحویل، ثبات قیمت و بهترین کیفیت بنا شده است، سایت پیوان به این منظور طراحی شده تا بتواند محصولات انباری به وسعت 30.000 متر مربع را با قیمتی مناسب در اختیار افراد قرار دهد.

این مجموعه سهم زیادی در توسعه صنایع مختلف داخلی و خارجی دارد. می‌توان از اعتبارات بانکی، فروش اعتباری، پذیرش کالای مرجوعی و... به‌عنوان برخی از مزایای کلی این مجموعه نام برد. سایت آهنی پیوان از همان ابتدای شروع به فعالیت خود تا به حال سعی کرده تمامی محصولات را بر‌اساس استاندارد جهانی و با سبد تخصصی کالا ارائه داده و محصولات را در سطح قیمتی مناسب و با‌ثباتی قرار دهد. این شرکت با رعایت و سرمشق قرار‌دادن 2 اصل، توانست تا این روز سرپا بماند.

معرفی سایت آهن و فولاد پیوان8

سایت آهنی پیوان بر چه اساسی بنا شده؟

یکی از مهم‌ترین مسائلی که چنین شرکت‌هایی باید آن را در‌نظر داشته باشند، اصول مشتری‌مداری و تعهد صادقانه است. این شرکت هم توانسته این 2 اصل را در مجموعه خود و سایت آهنی پیوان قرار داده و با توجه به آن‌ها، قدم‌های خود را به سمت هدف بردارد.

مجموعه Pivan همیشه همراه مشتریان بوده و آن‌ها را در جهت درست یاری و همراهی کرده است. تجربه کاری این مجموعه با توجه به این اصول و همچنین فعالیت در بازار بزرگ فولاد کشور به‌دست آمده است. شرکت پیوان توانسته در طی این سال‌ها و با کسب تجربه از بازار، بسیاری از موانع خرید برای مشتریان را از میان برداشته و به افراد اجازه دهد خریدی امن، با‌کیفیت و با دسترسی آسان داشته باشند.

مزایایی که می توانید از سایت آهنی پیوان از آن خود کنید!

اطلاع از موجودی کارخانه های بازار

وقتی در زمان خرید محصول، اطلاعات جامع و کاملی در مورد آن داشته باشید، می‌توانید آخرین تغییرات قیمتی را محاسبه کرده و در نهایت بهترین خرید را داشته باشید. قیمت‌ها بر‌اساس بازار جهانی مشخص می‌شوند، اما برخی از مسائل به کارخانه‌های موجود در بازار بستگی دارد.

معرفی سایت آهن و فولاد پیوان0

تضمین اصالت و کیفیت محصول

واحد کیفی این شرکت از نیرو‌هایی تشکیل شده که هر‌کدام در کالا و محصول خاصی متخصص هستند. این متخصصان با رفتاری که دارند به شما حس امنیت را القاء کرده و حس اطمینان خاطر را برایتان به ارمغان می‌آورند. سایت آهنی پیوان دارای نیروی کنترل کیفی QC است که به خریداران، اصالت و کیفیت کالا را تضمین می‌دهد.

وجود محصولات متنوع در انبار

این مجموعه با داشتن انباری بسیار بزرگ، مدعی اولین جایگاه از لحاظ تنوع محصولی است. با این اوصاف اگر بخواهید محصول موردنظر خود را از جایی مطمئن تهیه کنید و بدانید کالایی که می‌خواهید را دارند، کافی است به Pivan مراجعه کنید. این شرکت با کارخانه‌های تامین، در ارتباط است؛ یکی از دلایل تنوع بالا را می‌توان همین موضوع دانست.

 مشورت با متخصصان، پیش از خرید

چنانچه می‌خواهید انتخابی بهینه داشته و محصول مورد‌نیاز خود را با مشخصات کامل و به‌صورت دقیق تهیه کنید، می‌توانید از خدمات مشاوره تخصصی پیوان بهره ببرید. با استفاده از این خدمات، می‌توانید آگاهی خود را در مورد بسیاری از محصولات بالا ببرید.

سبد تخصصی کالا و پرداخت های متنوع

با توجه به اینکه یکی از اصول اولیه سایت آهنی پیوان، مشتری‌مداری است، این مجموعه سعی می‌کند تا شرایط خرید آسان را برای مشتری‌های خود فراهم آورد. وقتی بتوانید با شرایطی رو‌به‌رو شوید که چگونگی خرید برایتان توضیح ‌داده شده و قیمت‌های کارخانه‌ای و بنگاه‌های معتبر مشخص شوند، می‌توانید خرید آسان داشته باشید.

معرفی سایت آهن و فولاد پیوان18

خرید از پیوان و گام‌های ارسال محصول

برای اینکه بتوانید بهترین خرید را داشته باشید، 5 گام سپری می‌شود تا در نهایت ارسال کالا برایتان صورت گیرد. برای اینکه از خدمات مشاوره Pivan بهره ببرید، می‌توانید به‌صورت تلفنی، از طریق واتساپ و مراجعه به سایت، اقدام کنید.

متخصصان این شرکت بنا‌بر موجودی‌های انبار، درخواست شما را بررسی می‌کنند. پس از طی‌شدن این مراحل، سایت آهنی پیوان به شما پیش‌فاکتوری را بر‌اساس بهترین قیمت می‌دهد. اگر با این شرایط موافق بودید، می‌توانید پیش‌فاکتور را نهایی کنید.

پس از اینکه کار‌های اولیه صورت گرفت، متخصصان محصول را از لحاظ کیفی بررسی کرده و آن را در کمترین زمان ممکن برایتان ارسال خواهند کرد.