چارسو؛

بررسی بازدهی نمادهای بورسی در مهر ماه

11:09 - 1401/07/24
اکوایران: درخواست رییس سازمان بورس برای معافیت مالیاتی کارمزد اعطایی به مشتریان کارگزاری ها و افزایش قیمت محصولات شوینده بدون دستور سازمان حمایت خبرهای مهم بورسی امروز هستند.

چارسو تکنیکال

واکنش های ایجاد شده در اندیکاتور RSI  نشان از خروج بازار از هیجان فروش است . اما همچنان این اندیکاتور برای شاخص کل در روند نزولی قرار دارد و باید دید برای روز جاری این روند نزولی شکسته خواهد شد یا خیر؟ 

چارسو تابلوخوانی

در برنامه امروز چارسو به بررسی بازدهی نماد های بورسی ، فرابورسی و بازار پایه از ابتدای مهر ماه تا ۲۰ مهر ما می پردازیم . که نماد دانا و نماد سصفها رتبه اول و دوم برترین بازدهی نماد های بورسی را به خود اختصاص داده اند . 

چارسو ارز سکه کالا

 دلار نیمایی به عدد ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان رسید . دلار در بازار آزاد همچنان در محدوده ۳۲ هزارو ۷۰۰ تومان در حالا داد و ستد است. و نرخ بهره بین بانکی هم در اخرین گزارش منتشر شده توسط بانک مرکزی روی عدد ۲۰.۸۹ درصد است

چارسو کدال

نماد کساپا در خواست افزایش سرمایه خود را در سامانه کدال بارگذاری کرده است همچنین نماد فارس برای چندمین بار متوالی اصلاحیه زمان بندی پرداخت سود را در سامانه کدال قرار داد و نماد دتوزیع هم از سهامدارانش خواست که نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.