ثبات بازار ارز در آینده ادامه می‌یابد؟

رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه بازار ارز از وضعیت با ثبات و پایداری برخوردار است و تغییری در ثبات بازار ایجاد نمی‌شود.

ولی اله‌سیف در کانال تلگرامی خود نوسان روز چهارشنبه نرخ دلار در بازار را رد کرد و نوشت: در شرایط موجود هیچ عاملی نمی‌تواند تاثیر مهم و معنی داری در شرایط با ثبات بازار ارز داشته باشد و اگر قرار باشد تزلزلی در ثبات و آرامش این بازار ایجاد شود در روزهای هیجانی قبل از انتخابات قاعدتا زمینه بروز بیشتری دارد که در همین روزها نیز مانند سال‌های اخیر شاهد استمرار آرامش و ثبات در اقتصاد و بازار هستیم.

سیف در این یادداشت آورده است: رویکرد حرفه‌ای بانک مرکزی و توجه به مبانی و مفاهیم اقتصاد مقاومتی موجب پایداری آرامش و ثبات مثال زدنی در اقتصاد و بازار ارز (حتی پس از افت شدید قیمت نفت در سال‌های اخیر) شده و به دستاوردی مهم و غیر قابل انکار در اقتصاد کشور مبدل شده است. بانک مرکزی به عنوان متولی قانونی بازار ارز در آینده نیز با استمرار رویکرد حرفه‌ای خود مقتدرانه از ثبات و آرامش این بازار دفاع خواهد کرد و به مردم اعلام می‌دارد که در این خصوص جای هیچگونه نگرانی نیست و هموطنان به این شایعات بی اساس توجهی نکنند.

Submitted by admin on