افزایش 57 درصدی تولید «خساپا»

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از افزایش 57 درصدی تولید این مجموعه از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

ایرنا: مهدی جمالی عصر چهارشنبه پس از بازدید از چند شرکت قطعات خودرو وابسته به مجموعه سایپا درشهرک صنعتی گلپایگان عنوان کرد: در سال گذشته تولید مجموعه سایپا حدود 370 هزاردستگاه خودرو بود که پیش‌بینی می‌شود پایان امسال این رقم به 600 هزاردستگاه رسد. وی با بیان اینکه گام بعدی ارائه محصول‌های جدید براساس دو مگا پلتفرم اصلی طراحی شده در این مجموعه و ارائه سالانه یک خودرو جدید به بازار است، تصریح کرد: با این هدف محصول پلتفرم ایکس 200 این شرکت براساس مدل 212 اواخر سال جاری و حد اکثر اوایل سال آینده وارد بازار می‌‌شود. به گفته جمالی سیاست‌گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و حمایت وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان بورس و مجموعه‌های دیگر سبب رشد تولید در گروه خودروسازی سایپا در سال 95 شده است.

وی با اشاره به رعایت کامل 52 استاندارد ملی در گروه سایپا برای کیفی‌سازی محصول‌های این شرکت تاکید کرد: گروه خودروسازی سایپا متعهد شده استانداردهای 83 گانه طراحی شده برای سال 97 را نیز در محصول‌های جدید قبول و تایید کند.

Submitted by admin on