ادامه رایزنی «ذوب» و راه‌آهن

12:22 - 1400/01/25
مدیر عامل ذوب آهن اصفهان اعلام کرد: رایزنی بین ذوب آهن و راه آهن برای حل مشکل خرید ریل‌ها در حال انجام و این در حالی است که به منظور سهولت دسترسی عموم مردم به تولیدات این واحد صنعتی، فروش اینترنتی تیرآهن به خریداران خرد نیز آغاز شد.

به گفته احمد صادقی سیستم فروش اینترنتی تولیدات ذوب آهن آغاز شده، تا امکان دسترسی آسان را برای مصرف کنندگان فراهم کند و علاوه براین شیوه عملکرد بورس همچنان جاری است. همه اقلام موجود در سایت و قیمت پایه آن مشخص است و در واقع یک مزایده اینترنتی صورت می‌گیرد که شرایط خوبی برای فروش تولیدات فراهم می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار کرد: ذوب آهن علاوه بر تولید خط ریل مترو در کنار دیگر تولیدات ، نسبت به عرضه تیرآهن‌های بال پهن هم اقدام می‌کند. همچنین قرارداد فروش ریل به راه آهن بسته شده، اما هنوز این قرارداد شکل اجرایی به خود نگرفته و سه هزار تن ریل در ذوب آهن تولید و در انبار قرار دارد. زیرا راه آهن خرید ریل را بر اساس پرداخت ارزی تعهد کرده، اما بانک مرکزی با اختصاص این ارز موافق نیست. صادقی تاکید کرد: رایزنی بین ذوب آهن و راه آهن برای حل مشکل در حال انجام است و به تازگی برای برطرف کردن مانع موجود، راه آهن تلاش‌های لازم را انجام می‌دهد.