محصول‌های «خودرو» در صدر ارزش‌یابی‌ها

12:14 - 1400/01/25
تیراژ تولید ایران خودرو خزر در حالی روند مطلوبی را پشت سر گذاشته که بر مبنای نتایج ارزشیابی‌ها، محصول «گراندویتارا»ی ایران خودرو توانسته 4 ستاره کیفیت را از آن خود کند.

مدیر عامل ایران خودرو خزر در گزارشي از عملكرد شرکت گفت: در حالي كه تيراژ توليد ايران خودرو خزر در سال گذشته 24هزار و 820دستگاه بوده است، اين شركت موفق شده تا پايان 17بهمن ماه امسال 27هزار و 500دستگاه خودرو توليد كند.  امید حسینی نژاد با بيان اينكه ركورد توليد در اين سايت خودروسازي در سال 93 با تيراژ 25هزار و 180 خودرو بوده، اعلام كرد: با حمايت‌هاي مدیرعامل گروه صنعتي ايران خودرو،‌ خط توليد اين خودروسازي در شمال كشور ركورد توليد سالانه را شكسته است. وي به دريافت گِريد A كيفيت از شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران براي ايران خودرو خزر نيز اشاره كرد و گفت: اين شركت به دليل فعاليت مطلوب در منطقه محروم، معافيت ده ساله مالياتي را نيز كسب كرده است.

نتایج ارزیابی‌ها

این در حالی است که براساس نتايج ارزشيابي ملي خودروهاي ساخت داخل در دي ماه 95 محصول «گراندويتارا»ی ايران خودرو چهار ستاره كيفيت را از آن خود كرد. «پژو 206» در انواع هاچ‌بك و اس‌دي(SD) كه بيشترين تيراژ توليد دي‌ماه در ميان خودروهاي ساخت داخل را به خود اختصاص داده به همراه «تندر 90» دستي و اتوماتيك و «رانا» سه ستاره كيفيت را به دست آورده اند. همچنين «وانت تندر» ايران خودرو با كسب سه ستاره كيفيت توانست صدرنشين جدول سطوح كيفي وانت‌هاي توليد داخل شود.