«شبندر» و «خکاوه» بازگشایی می‌شود

براساس گفتگوی «دنیای بورس» با واحد نظارت بازار، به نظر می‌رسد نماد«خکاوه» و«شبندر» امروز در ساعات پایانی معاملات بازگشایی می‌شود. بر اساس گفته‌های این مقام مسئول شرکت بورس، سازمان بورس امروز طی نامه‌ای اعلام کرده است که نماد‌های مزبور مشکلی برای فعالیت نداشته و به زودی بازگشایی می‌شوند.

با اطلاعاتی که این روزها در سامانه کدال منتشر می شود به نظر می‌رسد زمان زیادی تا بازگشایی برخی نماد های بورسی نمانده است. برهمین اساس،طی روز‌های گذشته نمادهایی مانند «مرقام» و «خساپا» که با توقف طولانی مدت مواجه بودند بازگشایی شدند. در همین راستا روز گذشته نیز صورت‌های مالی شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس و سایپا دیزل منتشر شد. موردی که احتمال بازگشایی آن‌ها را بیش از گذشته قوت بخشید.

 علی بیگ زاده ،مدیر نظارت بر ناشران بورسی به بررسی نماد‌های متوقف بازار پرداخت. وی در خصوص دو نماد«شبندر» و «خکاوه» گفت: بررسی‌های نهایی سازمان حاکی از آن است که دو نماد مزبور مشکلی در صورت‌های مالی نداشته و قابلیت بازگشایی دارند، اما اینکه در چه روزی انجام می‌شود تحت نظارت ناظر بازار و براساس شرایط بازار است.

سایپا متوقف می شود

وی در ادامه و در خصوص توقف نماد شرکت سایپا طی امروز و فردا گفت: مجمع فوق العاده شرکت سایپا روز پنج شنبه هفته جاری برگزار می‌شود، با توجه به دستورالعمل نحو انجام معاملات بازار سهام، نماد یک روز کاری قبل از برگزاری مجمع باید متوقف باشد. در همین ارتباط نماد این شرکت امروز بعد از پایان ساعات معاملاتی متوقف می‌شود.

دو نماد بازگشایی می شود

در این زمینه و براساس گفتگوی «دنیای بورس» با واحد نظارت بازار، به نظر می‌رسد نماد«خکاوه» و«شبندر» امروز در ساعات پایانی معاملات بازگشایی می‌شود. بر اساس گفته‌های این مقام مسئول شرکت بورس، سازمان بورس امروز طی نامه‌ای اعلام کرده است که نماد‌های مزبور مشکلی برای فعالیت نداشته و به زودی بازگشایی می‌شوند.

Submitted by admin on