حتما بخوانید: دو مصوبه جدید در بورس تهران

14:58 - 1400/01/21
معاملات روزانه از فردا امکانپذیر است و به زودی پیش گشایش ۸:۴۵ دقیقه خواهد بود.
حتما بخوانید: دو مصوبه جدید در بورس تهران

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از بورس تهران، محمود گودرزی، معاون بازار بورس تهران اعلام کرد: از فردا سه شنبه مورخ 20 آبان ماه، معاملات روزانه طبق روال سابق امکانپذیر است.

محمود گودرزی، معاون بازار  بورس گفت: طی اطلاعیه ای که تا دقایق دیگر منتشر می شود امکان انجام معاملات روزانه از فردا میسر خواهد شد و تمامی سرمایه گذاران می توانند روزانه به خرید و فروش بپردازند.

وی در خصوص تغییرات پیش گشایش اعلام داشت:  به زودی تغییراتی در پیش گشایش بازار نیز اعمال می شود که به این ترتیب پیش گشایش از ساعت ۸:۴۵ دقیقه تا ۸:۵۵ دقیقه خواهد بود و از ساعت ۸:۵۵ دقیقه تا ساعت ۹:۰۰ امکان هیچ گونه ویرایش و حذف وجود ندارد.

علی صحرایی گفته است: زمان پیش گشایش بازار به 15 دقیقه می رسد و در ۵ دقیقه پایانی این تایم ، اصلاح و کنسل کردن سفارش ممنوع خواهد بود.

این مقام اجرایی بازار سهام تاکید کرد : تغییرات مزبور با توجه به خواسته فعالان بازار سرمایه و شرایط کنونی بازار اتفاق می افتد و زمان اجرایی شدن این تغییرات پس از اتمام عملیات فنی در بازار اعلام خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی در خصوص احراز هویت چندعاملی برای ورود به سامانه‌های معاملات برخط، اطلاع رسانی می شود: سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه ای در خصوص اخبار منتشره در زمینه احراز هویت چندعاملی برای ورود به سامانه‌های معاملات برخط، اعلام کرد که موضوع فوق در حال بررسی بوده و خاطرنشان می سازد که مصوبات هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، از طریق اعضا یا دبیر هیات مدیره (معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار)، اطلاع رسانی خواهد شد. 

در همین راستا، اطلاعات تکمیلی در خصوص احراز هویت چندعاملی برای ورود به سامانه‌های معاملات برخط، از طریق مجاری یاد شده، به اطلاع می رسد.