نمادهایی که معاملاتشان مشکوک بود + جدول

14:35 - 1400/01/21
معاملات کدام نمادها در بورس و فرابورس مشکوک بودند.
نمادهایی که معاملاتشان مشکوک بود + جدول

به گزارش«دنیای بورس»، بورس پرس به نقل از رهآورد 365 نوشت: در جریان معاملات آخرین روز کاری هفته، بازار سهام مجددا با فشار فروش آغاز به کار کرد به طوری که بدون توجه به شرایط بنیادی در نهایت نماگر بازار با ریزش 52 هزار و 902 واحدی روبرو و با عقب نشینی به کانال یک میلیون و 631 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد.  

به این ترتیب، بیش از 8.4 هزار میلیارد تومان در بورس و 4.8 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت، بانک صادرات، فولاد مبارکه، ملی مس به همراه بانک پاسارگاد با داد و ستد بیش از 981، 788، 320، 296 و 91 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 5 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج حاضر در بازار دوم فرابورس با رشد  قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 14.3 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های پتروشیمی زاگرس، قند تربت جام، بیمه تجارت نو، داروسازی قاضی، داروسازی اکسیر، الیاف مصنوعی، بیمه معلم، شیشه دارویی رازی، لیزینگ آریادانا، سرمایه گذاری توسعه خوزستان، قند شیرین خراسان، بیمه پاسارگاد، فولاد خراسان و بیمه نوین مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور پتروشیمی زاگرس، دو شرکت قندی، چهار شرکت بیمه، سه سهم دارویی به همراه 5 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.