15 نمادی که معاملاتشان مشکوک است + جدول

معاملات 15 نماد در دومین روز معاملاتی منتشر شد.

به گزارش «دنیای بورس»، بورس پرس به نقل از ره آورد 36 نوشت: در جریان معاملات دومین روز کاری هفته هرچند افزایش نسبی عرضه ها در برخی از نمادها محسوس بود اما بازار سهام مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت شاخص بورس با افت 4481 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 185 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب بیش از 15.8 هزار میلیارد تومان در بورس و 5.4 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت، ایران خودرو و بانک صادرات با داد و ستد بیش از 1.9، 1.6 و 1.2 میلیارد سهم و پالایشگاه اصفهان به همراه سایپا با تقاضای 383 و 364 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 8 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت سیمان شرق حاضر در بازار اول معاملات بورس ضمن رشد 4.9 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد بیش از 174.6 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری ساختمانی نوین، تامین مسکن جوانان، کارتن ایران، نوش پونه مشهد ، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد،  لوله‌ و تجهیزات‌ سدید، مهرام‌، بیمه تعاون، کاغذ پارس، پشم‌شیشه‌ایران‌، خدمات فنی فولاد یزد، هلدینگ میدکو و سیمان کردستان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور لوله و تجهیزات سدید برای دومین روز متوالی (شرکت ورشکسته حاضر در تابلو قرمز بازار پایه اما گران که به قیمت بیش از 6 هزار و 598 تومانی هر سهم رسیده)، هلدینگ میدکو، دو شرکت از گروه محصولات کاغذی و 11 شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله نکات جالب این فهرست بود.

Submitted by admin on