گفت وگوی اختصاصی «دنیای بورس»  با یکی از مدیران گروه صنعتی گلرنگ

4 زیرمجموعه گلرنگ در راه عرضه اولیه | اویلا و فامیلا هم بورسی میشوند

13:03 - 1400/01/21
یکی از مدیران گروه صنعتی گلرنگ در یک گفت و گوی اختصاصی با «دنیای بورس» از 4 عرضه اولیه جدید این شرکت خبر داد و به تشریح این وضع پرداخت.
4 زیرمجموعه گلرنگ در راه عرضه اولیه | اویلا و فامیلا هم بورسی میشوند

به گزارش «دنیای بورس»، در حالی روز چهارشنبه شاهد عرضه اولیه 10درصدی سهام پدیده شیمی قرن در بورس تهران بودیم که مدیر دپارتمان بازار سرمایه گروه صنعتی گلرنگ از ورود 4شرکت زیرمجموعه دیگر به بازار سهام خبر داد و عنوان کرد که تلاش می‌شود حداقل 2شرکت تا پایان سال عرضه اولیه شوند.

ابراهیم ابراهیمی با اعلام این خبر توضیح داد: صنعت غذایی کوروش و پدیده شیمی جم دو شرکت زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ هستند که قرار است به زودی شاهد عرضه اولیه سهام آنها در بازار باشیم.

وی در ادامه به صنعت غذایی کوروش اشاره کرد و گفت: صنعت غذایی کوروش با سرمایه‌ای بالغ بر 300میلیارد تومان در بورس تهران پذیرش شده است . این شرکت به تولید محصولات متنوعي چون انواع روغن‌هاي خوراکي، دانه زيتون، کنسروجات، انواع مربا و... با برندهای اویلا و فامیلا می‌پردازد. همچنین تلاش می‌شود تا عرضه اولیه سهام مزبور در ماه پایانی امسال انجام شود. در غیر این‌ٌصورت در روزهای ابتدایی سال 99خواهد بود.

ابراهیمی در ادامه عرضه اولیه سهام پدیده شیمی جم را نیز از دیگر موارد دانست و گفت: شرکت پدیده شیمی جم در فرابورس پذیرش و به سهامی عام تبدیل شده است. در حال حاضر مراحل درج این نماد در حال طی شدن است. در حال تلاش و مدیریت برای عرضه سهام این شرکت در اسفندماه هستیم.

به گفته مدیر دپارتمان بازار سرمایه گروه صنعتی گلرنگ، دو شرکت دیگر از زیرمجموعه گلرنگ نیز در دستورکار عرضه اولیه قرار دارد که این دو عرضه قطعا در سال 99خواهد بود.

در همین رابطه نیز خواندید: