BMW سری ۶ gt خودرویی با کارایی بالا

11:19 - 1400/01/21
BMW سری ۶ gt جدید را می‌توان ترکیبی از اجزای مختلف BMW مثلاً فضا و ظرفیت زیاد BMW سری ۵، لوکس بودن و فضای سرنشینان عقب سری ۷ و موقعیت عالی و دید خوب راننده را از خودروهایی ۵x گرفته است؛ کاملاً واضح است که این خودرو ترکیبی از ویژگی‌های عالی است.
BMW سری ۶ gt خودرویی با کارایی بالا

رپرتاژ آگهی: طراحی داخلی کابین BMW سری ۶ gt بسیار شبیه به سری ۵ است؛ کیفیت مواد استفاده شده در ساخت آن فوق العاده است. صفحه اطلاعات و سرگرمی و سیستم ماهواره‎ای لمسی در استاندارد این خودرو دارید و هنگام رانندگی برای کار کردن با آن می‌توانید از کنترل پیچی که روی کنسول وسط قرار گرفته استفاده کنید. صفحه پشت فرمان دیجیتالی است و اعداد اصلی را هم دیجیتالی نشان می‌دهد. تعداد تجهیزات به کار رفته در این خودرو خوب است: کروز کنترل، چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، دوربین دنده عقب با کیفیت عالی، سانروف پانوراما و صندلی‌های اسپرت از جمله‌ی آن‌ها است. فضای سر برای راننده خوب است می‌توان صندلی را به مقدار زیادی بالا آورد تا دید خوبی نسبت به جاده پیدا کند. فضای در به گونه‌ای است که یک بطری به راحتی در آن جا می‌شود و همین طور یک فضای خالی در کنسول وسط و یک داشبورد با فضای زیاد دارید. فضای سر و پا سرنشینان عقب زیاد است و صندلی‌ها را می‌توان به جلو یا عقب حرکت داد.

کنسول وسط برای تکیه‌گاه دست سرنشینان عقب که شامل یک فضای خالی و دو جا لیوانی است و قابلیت تا شدن برای حمل بارهای بلند را دارد. فضای صندلی‌های عقب برای ۳ نفر بزرگسال خوب است؛ پشت صندلی‌های جلو برای سرنشینان عقب سیستم اطلاعات و سرگرمی به همراه هدفون قرار گرفته است. فضای سرنشینان عقب خودرو هم بزرگ است و یک سایه‌بان خصوصی که جلوی آفتاب و دیده شدن را می‌گیرد. فضای صندوق عقب خودرو خیلی بزرگ است و چون هیچ لبه‌ای ندارد به راحتی می‌توان وسایل را در آن قرار داد، یک کاور هم وجود دارد که به راحتی می‌توان آن را زیر جک صندوق که با کف هیدرولیکی بالا می‌رود جای داد. ویژگی‌های دیگری هم از جمله: سوکت ۱۲ ولتی، گیره، حلقه و دکمه تا کردن صندلی‌های عقب در صندوق وجود دارد. با تا کردن صندلی‌های عقب فضای بار خیلی زیاد کاملاً مسطح دارید.

معایب این خودرو: درهای جلو خیلی باز می‌شوند و هنگام بستن آن‌ها باید خیلی خم شوید، تریم نقره‌ای روی فرمان هنگام رانندگی نور را منعکس می‌کند و سیستم اطلاعات و سرگرمی فقط با اپل کار می‌کند و اندروید اتو ندارد. مزایای این خودرو: در سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو کتابچه راهنما و چند ویدئو کوتاه در مورد نحوه کارکرد اجزای خودرو وجود دارد، سری ۶ gt جدید ۱۱۵ کیلوگرم سبک‌تر از سری ۵ است، درحالت آداپتیو مسیریاب ماهواره‌ای به گیربکس اتوماتیک خبر می‌دهد در تقاطع‌ها برای کاهش سرعت به صورت خودکار دنده معکوس انجام می‌شود، دریچه‌های هوای کنار چرخ‌ها که هوا را از کنار به پایین منتقل می‌کنند. از آپشن‌های این خودرو می‌توان به: دوربین‌های آپشنال دید اطراف، تهویه مطبوع دوگانه اتوماتیک، روکش چرمی صندلی‌ها، صندلی‌های برقی، پنجره جلو و عقب برقی، آینه تاشونده برقی با گرمکن، چراغ‌های LED، ۶ کیسه هوا، سیستم اضطراری تشخیص عابر پیاده و سیستم نقطه کور اشاره کرد.

 رانندگی با خودرو BMW سری ۶ gt راحت است و از روی دست اندازها به راحتی حرکت می‌کند، سیستم تعلیق هوایی قابل ارتقا دارد. سری ۶ gt به دلیل ارتفاع زیاد و سنگین بودن در پیچ‌ها زیاد کج نشده و حس چسبندگی چرخ‌های جلو را ندارید. صدای حرکت تایرها مخصوصاً در سرعت‌های بالا و صدای باد داخل کابین شنیده می‌شود. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نرم و سریع آن عالی است، البته دنده دستی هم دارد.

 با توجه به این که سایه دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو BMW سری ۶ gt به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید. 

منبع : ویرلن

  •  قابل توجه مخاطبان گرامی، سایت «دنیای بورس» هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال صحت و سقم محتوای خبر مزبور بر عهده ندارد.