درخشش بیت‌کوین‌اس‌وی در روز بد ارزهای دیجیتال

سقوط 13 درصد قیمت بیت‌کوین

10:04 - 1400/01/21
در معاملات روز جمعه، بازار ارزهای دیجیتال زیر فشار شدیدی قرار گرفت و بسیاری از این محصولات بیش از 10 درصد کاهش قیمت را پشت سرگذاشتند. در این میان بیت‌کوین اس‌‌وی عملکردی درخشان مورا به ثبت رساند و بیش از 17 درصد گران شد.
سقوط 13 درصد قیمت بیت‌کوین

روز جمعه بیت کوین با افت قیمتی 12 درصد به کمتر از 3500 دلار رسید. ریپل و اتریوم نیز به ترتیب 13 و 17 درصد ارزان شدند. همچنین EOS با افت قیمتی 28 درصدی، بدترین عملکرد قیمتی را در میان 10 ارز برتر از لحاظ ارزش بازار به نام خود ثبت کرد. استلار نیز بیش از 20 درصد ارزان شد.

در این میان تنها تتر و بیت‌کوین‌اس‌وی توانستند پا به محدوده مثبت بگذارند. بیت‌کوین‌اس‌وی با رشد قیمتی درصدی در روز ججاری مواجه شد و توانست خود را به رده پنجم در میان 10 ارز برتر برساند.

براساس آمارهای سایت OnChainFX  ، هم اکنون 11 ارز در میان 15 ارز برتر از لحاظ ارزش بازار، نسبت به اوج تاریخی خود کاهشی 90 درصدی را تجربه می کنند.

ذکر این نکته ضروری است که قیمت ارزهای دیجیتال در هفته های اخیر و به تبع ایجاد یک فورک در بیت‌کوین کش و همچنین افزایش سختیری‌های قانونی از سوی برخی از دولت ها به شدت زیر فشار قرار گرفتند و در ادامه با افزایش فشار فروش تکنیکال ، افت قیمتی بسیار شدید را تجربه کردند.