زمان نشست مجلس درباره لوایح FATF

09:20 - 1400/01/21
اکبررنجبرزاده؛ عضو هیات رئیسه مجلس از نامه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره بررسی لوایح چهارگانه الزام آور برای پیوستن ایران به نهاد بین‌الدولی FATF خبر داد. با توجه به درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای بررسی  این لوایح، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نامه درخواستی برای برگزاری نشست فوق العاده ای به هیأت رئیسه داده است.

فارس: عضو هیات رئیسه از درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای برگزاری جلسه فوق العاده برای لوایح چهارگانه الزام آور برای پیوستن ایران به نهاد بین‌الدولی  FATF خبر داد.

اکبررنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس در نشست علنی امروز خانه ملت از نامه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره بررسی لوایح چهارگانه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای بررسی لوایح چهارگانه الزام آور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نامه درخواستی برای برگزاری نشست فوق العاده ای به هیات رئیسه داده است.

در این نامه از جریان‌های مختلف سیاسی دعوت شده تا در نشست کارشناسی مذکور حضور یایند. این نشست بنابه درخواست محمود فلاحت پیشه یکشنبه هفته آینده ساعت 16 در محل کمیسیون تلفیق برگزار می‌شود.

اگر تعداد حضار بالا باشد این نشست در صحن مجلس برگزار خواهد شد. در ادامه علی مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: البته احتمالا این نشست به صورت مستقیم و زنده از صدا و سیما پخش می‎شود.  پیش‌تر محمود صادقی نیز از دستور کار لایحه CFT در مجلس در یکشنبه هفته آینده خبر داد. 

در این خصوص بیش‌تر بدانید: همه چیزهایی که باید در FATF بدانید