پلتفرم جهانی مبادله ارزهای دیجیتال در راه است؟

بازگشت بیت کوین به محدوده 7 هزار دلار

13:27 - 1400/01/18
پس از افت قابل ملاحظه قیمت ارزهای دیجیتال در هفته گذشته، بسیاری از این محصولات در معاملات روز دوشنبه به مدار صعود بازگشته‌اند. انتشار خبری در زمینه احتمال راه اندازی پلتفرمی جهانی برای مبادله دارایی‌های دیجیتال در تحریک قیمت‌ها نقش شایانی داشته است.
بازگشت بیت کوین به محدوده 7 هزار دلار

بسیاری از ارزهای دیجیتال در معاملات روز جاری وارد محدوده مثبت شده‌اند و در این میان کاردانو بیشترین رشد قیمت را تا این لحظه پشت سر گذاشته است.

بازگشت بیت کوین به محدوده 7 هزار دلار17

  • شرکت‌های بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) و بورس بین قاره‌ای (ICE)  اعلام کردند که در حال تلاش برای طراحی پلتفرمی جهانی برای مبادله دارایی‌های دیجیتال هستند.  قرار است شرکت‌های بزرگی همچون استارباکس و مایکروسافت نیز در این پروژه همکاری داشته باشند. انتشار این خبر در بهبود فضای معاملات کریپتوها تاثیر شایانی داشته است.
  • سخنگوی شرکت کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای استارباکس  اعلام کرد شایعه مطرح شده در روزهای اخیر در زمینه ایجاد سیستم پرداخت با بیت کوین در کافی شاپ‌های این مجموعه صحت ندارد.
  • بورس اوراق بهادار اشتوتگارت که به عنوان دومین بازار بزرگ معاملات ثانویه سهام در آلمان شناخته می‌شود اعلام کرد که قصد دارد بازاری را برای معامله ارزهای دیجیتال و عرضه‌های اولیه کریپتوها راه اندازی کند.