بسته خبری ارزهای دیجیتال - چهارشنبه 9 خرداد

واکنش قوی بیت‌کوین به 7 هزار دلار

06:56 - 1400/01/18
رشد ملموس قیمت کریپتوها ، انتشار نرخ شکست پروژه های زنجیره بلوکی و ورود تعدادی از شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال به فهرست سیاه نهاد ناظر بر بازارهای مالی ایتالیا از عناوین خبری مهم امروز به شمار می روند.
واکنش قوی بیت‌کوین به 7 هزار دلار

در معاملات روز چهارشنبه، ارزهای دیجیتال توانستد بار دیگر در مسیر صعودی قرار گیرند. بسیاری از فعالان بازار، واکنش بیت کوین به سطح حمایت 7 هزار دلار در روز گذشته را عامل بهبود جو بازار عنوان می‌کنند.

واکنش قوی بیت‌کوین به 7 هزار دلار12

 

  • بازار ارزهای دیجیتال Bitbay که به عنوان بزرگترین مرکز مبادله کریپتوها در لهستان شناخته می شود اعلام کرد که به علت خودداری بانک‌های این کشور از ارائه خدمات به این بازار، فعالیت‌های خود را به جزیره مالت منتقل می‌کند.
  • آکادمی اطلاعات و فناوری ارتباطات چین در گزارشی اعلام کرد که از 80 هزار پروژه اجرا شده بر اساس فناوری زنجیره بلوکی در جهان، تنها 8 درصد پروژه‌ها به ثمر نشسته و موفق شده اند تا به امروز به حیات خود ادامه دهند.
  • کمیسیون ملی شرکت‌ها  و بورس‌های اوراق بهادار ایتالیا صبح امروز نام تعدادی از شرکت های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال  و بازار فارکس را به فهرست سیاه خود اضافه کرد. بر اساس اطلاعیه این نهاد، شرکت‌های مذکور به انجام فعالیت‌هایی خارج از ضوابط مالی اتحادیه اروپا اقدام کرده و یا مجوزهای لازم برای فعالیت در ایتالیا را اخذ نکرده اند.