بسته خبری ارزهای دیجیتال - چهارشنبه 8 خرداد

لغزش بیت کوین به مرز 7 هزار دلار

06:52 - 1400/01/18
تداوم افت قیمت ارزهای دیجیتال، بازداشت تعدادی از فعالان حوزه کریپتوها در چین، معرفی شاخص قیمت 10 ارز برتر دیجیتال و ممنوعیت معامله ارزهای دیجیتال برای شهروندان 11 کشور از جمله ایران در بازار Bithumb از عناوین خبری مهم امروز به حساب می‌آیند.
لغزش بیت کوین به مرز 7 هزار دلار

روند نزولی قیمت ارزهای دیجیتال در روز چهارشنبه نیز تداوم یافته و بیت کوین در یک قدمی سقوط از مرز 7 هزار دلار قرار گرفته است.

لغزش بیت کوین به مرز 7 هزار دلار7

  • یک از روزنامه‌های دولتی چین در گزارشی اعلانم کرد که 92 نفر در ارتباط با فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال در قالب الگوهای هرمی دستگیر شده‌اند. بیشتر دستگیرشدگان در حیطه الگوی OneCoin فعال بوده‌اند.
  • بازار دارایی‌های دیجیتال Huobi شاخصی را برای رصد 10 ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار با نام Huobi10 به بازارها معرفی کرد.
  • بازار ارزهای دیجیتال Bithumb که به عنوان یکی از بزرگترین مراکز مبادلات کریپتوها در کره جنوبی شناخته می‌شود در بیانیه‌ای اعلام کرد که شهروندان 11 کشور از جمله ایران، عراق، تونس و سریلانکا از این پس اجازه فعالیت در این بازار را ندارند. ممنوعیت اخیر برای شهروندان کشورهایی در نظر گرفته شده که از استانداردهای ضد پولشویی  کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) تبعیت نمی کنند.