بسته خبری ارزهای دیجیتال-چهارشنبه 2 خرداد

سقوط بیت کوین به کمتر از 8 هزار دلار

06:28 - 1400/01/18
سقوط قیمت ارزهای دیجیتال، مبارزه دولت چین با ارزهای دیجیتال تقلبی، اقدام جدید کمیسیون معاملات آتی کالایی آمریکا در زمینه ارائه ابزارهای مشتقه بر پایه کریپتوها و بررسی شکایت‌های مطرح شده علیه بانک مرکزی هند در زمینه ارزهای دیجیتال در دادگاه عالی این کشور از عناوین خبری مهم امروز به شمار می رود.
سقوط بیت کوین به کمتر از 8 هزار دلار

بازار ارزهای دیجیتال امروز زیر فشار شدیدی قرار گرفته و قیمت این محصولات بیش از 5 درصد سقوط کرده است.

 سقوط بیت کوین به کمتر از 8 هزار دلار12

  • مرکز تحلیل فناوری و ریسک‌های مالی اینترنتی چین اعلام کرد که در تحقیقات جدید این نهاد 421 مورد ارز دیجیتال تقلبی کشف شده است. براساس اعلام این نهاد، موارد مذکور سایت‌های اینترنتی بوده‌اند که برای فعالیت‌های هرمی مورد استفاده قرار می گرفتند و به صورت فریبکارانه به عنوان ارز دیجیتال معرفی شده بودند.
  • کمیسیون معاملات آتی کالایی آمریکا راهنمای جامعی را در زمینه انتشار ابزار مشتقه بر پایه ارزهای دیجیتال به بازارها و اتاق‌های پایاپای عضو این نهاد ارائه کرد.
  • دادگاه عالی هند اعلام کرد که جلسه استماع دادرسی در زمینه شکایت‌های مطرح شده علیه بانک مرکزی این کشور در ماه جولای برگزار خواهد شد. بانک مرکزی هند در ماه آوریل در دستورالعملی نهادهای مالی زیر نظر خود را از ارائه خدمات به اشخاص و شرکت‌های فعال در زمینه ارزهای دیجیتال منع کرده بود. در پی این اقدام، شکایت‌های متعددی از سوی شرکت های فعال در بازار کریپتوها علیه بانک مرکزی هند در سیستم قضایی این کشور به ثبت رسید.