بسته خبری ارزهای دیجیتال -دوشنبه 24 اردیبهشت

05:52 - 1400/01/18
معاملات مبهم در بازار کریپتوها، استفاده شرکت ال‌جی از تکنولوژی زنجیره بلوکی، ممنوعیت معامله ارزهای دیجیتال در زیمباوه و قرار گرفتن بزرگترین بازار معاملات ارزهای دیجیتال کره جنوبی زیر ذره بین نهادهای قانونی از عناوین مهم خبری امروز به شمار می رود.
بسته خبری ارزهای دیجیتال -دوشنبه 24 اردیبهشت

با وجود رشد قیمت کریپتوها در صبح امروز، رفته رفته فضای مبهمی بر بازار این محصولات حاکم شد.

بسته خبری ارزهای دیجیتال -دوشنبه 24 اردیبهشت0

  • خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی اعلام کرد که شرکت ال‌جی به تازگی خدمات مبتنی بر زنجیره بلوکی خود را راه انداری کرده است. زنجیره بلوکی طراحی شده از سوی این شرکت قرار است در بخش‌های مالی، تولید وارتباطات شرکت مورد استفاده قرار گیرد.  هنوز جزئیات بیشتری از این تکنولوژی منتشر نشده است.
  • بانک مرکزی زیمباوه با انتشار دستورالعملی استفاده، معامله و نگهداری ارزهای دیجیتال را در نهادهای مالی این کشور ممنوع اعلام کرد در عین حال از این نهادها خواست تا از ارائه خدمات به مشتریان در این زمینه خودداری کنند.
  • مرکز نظارت بر خدمات مالی کره جنوبی اعلام کردکه این نهاد در تحقیقات از بازار ارزهای دیجیتال UPbit شرکت خواهد کرد. پیش‌تر واحد تحقیقات مالی و کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی تحقیقات بر روی فعالیت بزرگترین بازار ارزهای دیجیتال این کشور را آغاز کرده بودند. ابهامات کشف شده در تغییرات غیر متعارف نقدینگی منجر ظن نهادهای قانونی به فعالیت‌های این بازار شده است.