بسته خبری ارزهای دیجیتال -سه‌شنبه 28فروردین

04:11 - 1400/01/18
نوسان بیت‌کوین در محدوده 8 هزار دلار، اظهار نظر یک مقام چینی در زمینه ممنوعیت معامله ارزهای دیجیتال، موضع‌گیری مثبت رئیس صندوق بین المللی پول در زمینه تکنولوژی های مورد استفاده در کریپتوها و ثبت یک زنجیره بلوکی از سوی شرکت مسترکارت از عناوین مهم خبری امروز به حساب می‌آیند.
بسته خبری ارزهای دیجیتال -سه‌شنبه 28فروردین

در معاملات روز سه‌شنبه برخی از ارزهای مطرح مانند بیت کوین و لایت کوین  روندی نزولی  اما را پشت سرگذاشته اند اما دیگر کریپتوها با رشد قیمتی نسبتا ملموس مواجه شده اند.

بسته خبری ارزهای دیجیتال -سه‌شنبه 28فروردین15

  • روزنامه چاینا دیلی به نقل از سخنگوی آکادمی علوم احتماعی چین اعلام کرد که ممنوعیت کامل تولید و معامله ارزهای دیجیتال در این کشور امری بسیار دشوار است
  • رئیس صندوق بین المللی پول اعلام کرد که استفاده از تکنولوژی های استفاده شده در ارزهای دیجیتال می تواند جهان متکی به بازارهای مالی را دچار تحولی عظیم کند چرا که این تکنولوژی ها می توانند مراودات مالی را ارزان‌تر، سریع‌تر و ایمن‌تر از روش های کنونی انجام دهند.
  • شرکت خدمات کارت‌های اعتباری مسترکارت درخواستی را به اداره ثبت اختراعات و نمادهای تجاری آمریکا آمریکا به منظور ثبت یک سیستم زنجیره بلوکی اختصاصی ارائه کرد. این تکنولوژی متکی بر زنجیره بلوکی قرار است برای رهگیری کارت‌های سرقت شده مورد استفاده قرار گیرد.