بسته خبری ارزهای دیجیتال - دوشنبه 28 اسفند

بازگشت بیت‌کوین به بالاتر از 8 هزار دلار

03:09 - 1400/01/18
رشد قابل ملاحظه قیمت ارزهای دیجیتال، احتمال ممنوعیت تبلیغ کریپتوها در توییتر،اخذمالیات مربوط به سود سرمایه‌ای از سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال در آمریکا و اقامه دعوی بر علیه دو شرکت فعال در زمینه کریپتوها از سوی کمیته معاملات فدرال این کشور ازمهمترین عناوین خبری امروز به حساب می آیند.
بازگشت بیت‌کوین به بالاتر از 8 هزار دلار

پس از افت ملموس قیمت ارزهای دیجیتال و رسیدن قیمت بیت کوین به کف شش هفته اخیر، امروز بار دیگر رونق به معاملات این محصولات بازگشت. به نظر می رسد که خرید با دیدگاه تکنیکال در بهبود شرایط بازار نقش شایانی داشته است.

 

 بازگشت بیت‌کوین به بالاتر از 8 هزار دلار3

 

  • پس از ممنوعیت تبلیغ ارزهای دیجیتال در فیس بوک و گوگل، از شب گذشته شایعاتی مبنی بر عزم توییتر برای جلوگیری از تبلیغ کیف‌های پولی دیجیتال و عرضه اولیه کریپتوها از طریق این شبکه اجتماعی در رسانه‌های خبری شکل گرفته است.
  • روزنامه گاردین در گزارشی از احتمال اخذ مالیات سنگین از سرمایه گذاری بر روی بیت کوین در ایالات متحده خبر داد. بر اساس این گزارش، اداره درامدهای داخلی (IRS) وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده که خرید و فروش هر نوع دارایی با استفاده از ارزهای دیجتال مشمول مالیات‌های مربوط به سود سرمایه‌ای خواهد شد.
  • کمیسون معاملات فدرال آمریکا(FTC) علیه دو شرکت Bitcoin Funding Team و My7Network به دلیل کلاهبری از طریق تبلیغات غیر واقعی در زمینه کسب سودهای نجومی از بازار ارزهای دیجیتال اقامه دعوی کرد.